Ik ben daar ook via een 21+ test binnen gekomen. Die test was niet al te moeilijk. Daarna ben ik zonder problemen door de loting gekomen, dus naar alle waarschijnlijkheid mag jij je eind juli student van Windesheim noemen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:28 schreef jacco het volgende:
Heb me ook aangemeld in Zwolle. Wel via een 21+ toelatings toets. Maar heb vandaag bericht gekregen dat de tweede helft van juli de loting word gedaan.
Staat ook in de brief dat er waarschijnlijk een numerus fixus is. Dus hoop dat dat straks niet het geval is.
Hier een student journalistiek uit Utrecht (hoewel ik momenteel in Londen studeer, en dat is nou juist het relaxte aan Journalistiek Utrecht!)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:57 schreef jmac het volgende:
Zullen we ook even info over de Utrechtse leraren gaan uitwisselen als we toch bezig zijn?
Dat zou heel gaaf zijn natuurlijk. Wanneer heb jij de toets daar gemaakt dan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:33 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik ben daar ook via een 21+ test binnen gekomen. Die test was niet al te moeilijk. Daarna ben ik zonder problemen door de loting gekomen, dus naar alle waarschijnlijkheid mag jij je eind juli student van Windesheim noemen.
Poeh, dat was in juni 2004. Ik ben nu tweedejaars, met een beetje geluk straks zonder één herkansing dit jaar derdejaarsquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:43 schreef jacco het volgende:
[..]
Dat zou heel gaaf zijn natuurlijk. Wanneer heb jij de toets daar gemaakt dan?
En hoe was het?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:48 schreef fratsman het volgende:
En mailtje met programma over de meeloopdag is ook binnen!
10.45 Welkom/instructie
11.15 Bijwonen van een vergadering van een eerstejaars tutorgroep
12.45 Lunch
13.15 Enkele "proeflessen" in vakken die nog niet zo bekend zijn zoals;
-Massacommunicatie
-Taalbeheersing
-Journalistieke technieken
15.00 Proeven aan toetsen
15.30 Afsluiting.
Ik ben benieuwd!
De dag vloog gewoon. Echt zeer interessant om aan te horen hoe men op die school te werk gaat. Ook een grote mate van zelfstandigheid.quote:
Dat hoor je half juli/eind juli, misschien zelfs begin augustus.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:17 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zat me vandaag iets af te vragen, ik heb me aangemeld bij de ibg enzo, en op de papieren van hen staat dat ik me heb aangemeld in zwolle. betekend dat dat ik al ben aangenomen, of krijg je daar los bericht van? ( ik moet namelijk op zoek naar een huisje en wil wel even zeker weten of ik aangenomen ben)
Graag gedaanquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:48 schreef littledrummergirl het volgende:
thnx waxxer
ik ga ook zeker een keertje rondneuzen in de stad ( ben er op het cs na nooit geweest)
waar zou ik dan moeten zoeken denk je? advertenties in winkels of meer bij woningstichtingen ofzo?
Haha, ja, Maxx Vastgoed! Alleen moet je haast wel naar hen, ze hebben zo ongeveer het alleenrecht over de studentenkamers. Maarja, ach.... als jij maar ergens woont hequote:Op dinsdag 19 april 2005 18:12 schreef littledrummergirl het volgende:
zijn er ook onbetrouwbare glibbers die ik absoluut moet mijden?
Oei hier moet ik echt effe op reageren. Die school is niet half zo zelfstandig als ze je willen laten denken. Dat is ook meteen het enige dat me niet bevalt: je wordt echt op de vingers gekeken op onbenullig huiswerk en je kunt serieus je attitudepunten niet halen als je niet braaf elke week je opdrachtjes maakt. Ligt er ook een beetje aan wie je tutor is, dat wel.quote:Op maandag 4 april 2005 19:31 schreef fratsman het volgende:
[..]
De dag vloog gewoon. Echt zeer interessant om aan te horen hoe men op die school te werk gaat. Ook een grote mate van zelfstandigheid.
We kregen eerst een uitleg van (en nu moet ik gokken qua namen) Rob van den Bogaard. Een man waar volgens mij geen enkele emotie bij is af te lezen, maar die wel helder en interessant kan vertellen.
Vervolgens anderhalf uur meegekeken bij tutorgroep s5 met als tutor Trudy Braber (?) Bij deze groep kwam de hoge mate van zelfstandigheid heel goed naar voren.![]()
Na de pauze kregen we dan uitleg van 2 vrouwelijke docenten over massacommunicatie, journalistieke vaardigheden en dergelijke. Beide dames waren zeer enthousiast, waarvan eentje (ze kwam uit Canada, en ging over de propedeuses) een beetje ERG enthousiast was.
Kortom een dag die zeer snel om was, maar dat kwam vooral omdat het allemaal erg boeiend was. Je bleef bij de meesten aandachtig luisteren, ook omdat het zo leuk gebracht werd.
Ik ga het nu een paar dagen laten bezinken, en voer met een paar mensen uit mijn omgeving nog wat gesprekken, alvorens ik m'n definitieve keuze maak, Maar ik was zeer positief!![]()
Vind ik onzin zo'n uitspraak er is altijd wel ergens een baan te vinden, desnoods bij de texelse courantquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:24 schreef J-Will het volgende:
Ik zit op de FHJ in Tilburg en het is daar KEI GAAF!!!! Alleen een beetje jammer dat je overal te horen krijgt dat je als HBO'er toch niet aan de bak komt.
Ja dat zeiden ze op Windesheim ook. Heb nu al stukejs geschreven voor Automaxx en een eigen bedrijf.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:26 schreef Waxxer het volgende:
Oh en een tip: ga schrijven voor een lokaal mediumervaring opdoen =
Ruud Hoffquote:Op donderdag 31 maart 2005 02:59 schreef Nokia3310 het volgende:
Goed de leraren. De meest relaxte is uiteraard Ruud Hoff. Die man weet zo veel, en is altijd boeiend om naar te luisteren. Vind hem altijd wel schattig, is een beetje onzeker voor een groot publiek
Hij is zeker droogquote:Op donderdag 21 april 2005 19:47 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ruud Hoff, hij heeft vaak van die verkapte, droge grapjes in zijn colleges.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |