nee, omdat er 2 opleidingen in het water liggenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hoezo? Kom je uit Dishoek en ben je beteutert dat dit gehucht niet op de kaart staat?
Hallo, hier spreekt een vierdejaars.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:36 schreef troT het volgende:
Zoals misschien wel bekend uit het vorige topic, ben ik eerstejaars in Tilburg. Ik kan met zekerheid zeggen dat het allemaal heel anders is als dat ik van tevoren had gedacht. Ik was altijd wel van het schrijven maar sinds ik twee projecten lang niks anders dan dat heb gedaan, komt het een beetje mn neus uit. Het tweede project had ik dan ook de ultieme is-dit-nou-echt-wat-ik-wil-dip![]()
Maargoed, maandag begint het derde project en daar heb ik toch wel zin in.
Zitten hier ook ouderejaars journalistiek in Tilburg die zich hier in kunnen vinden. Of die mij, net zoals mijn (hele toffe) mentor, kunnen vertellen dat volgend jaar alles leuker wordt en dat je je gewoon echt even door het eerste jaar moet heenbijten?
Televisie.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:44 schreef troT het volgende:
Ow, dat klinkt toch wel hoopgevend. Ik hoop maar dat ik de laatste periode dan nog wat puntjes goedmaak (teamwork/attitude) zodat ik het jaar netjes haal. Welke richting heb je eigenlijk gekozen?
Er is dus helemaal niks veranderd.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:49 schreef troT het volgende:
NeeHet is echt verschrikkelijk.
Periode 1: nieuwsberichten schrijven
Periode 2: nieuwsverslagen schrijven
Periode 3: Interviews (dat lijkt me dan wel weer wat leuker)
Maargoed, er is dus nog hoop voor mij, toch fijn om te horen![]()
Er is wel een datum geprikt, maar die ben ik vergeten....quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:05 schreef troT het volgende:
Hmmm, klinkt wel leuk. Wanneer gaat dat ongeveer plaatsvinden dan. Ik heb er verder echt nog niks over gehoord, gezien of gelezen maar het nieuwe project begint maandag.
Ik denk dat ik ga proberen om eens wat meer lessen te volgen misschien wordt alles dan vanzelf interessanter
Ga jij eens snel naar www.9292ov.nl ofzoquote:Op maandag 14 maart 2005 22:38 schreef fratsman het volgende:
Ehm... Stomme vraag misschien, maar kan iemand me vertellen hoe ik vanaf station Tilburg-West het snelste op de Prof. Grimberelaan kom?
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:52 schreef jmac het volgende:
[..]
Ga jij eens snel naar www.9292ov.nl ofzo
Shitquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:40 schreef Toad het volgende:
tvp.
Edit: iemand ervaring met de INHOLLAND vestiging in R'dam?
quote:16 maart 2005
Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag
Hogeschool
Hogeschool INHOLLAND, met zeventien vestigingen en 41.000 leerlingen de grootste onderwijsinstelling van Nederland, ligt onder vuur. Studenten klagen dat ze te weinig leren en ook docenten geven de onderwijsmammoet een zware onvoldoende. Dat blijkt uit een vertrouwelijk onderzoek van INHOLLAND zelf en uit een enquête van de landelijke studentenvakbond.
Ik pak de auto.quote:Op woensdag 16 maart 2005 13:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Lopend is toch het beste... gewoon de West-Pointtoren in de gaten houden.
Vanaf West kun je ook verschillende buslijnen pakken die dichtbij de FHJ stoppen. Was ik nog vergetenquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik pak de auto.is dat een beetje te doen vanaf de snelweg?
Ja een beetje tussenin heb ik het idee.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is die opleiding in Rotterdam geen duurdere opleiding.. meer een priveschool of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |