abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27453486
in tilburg is het geen must eigenlijk. Niet dat er zoveel computers zijn of zo...
  zondag 29 mei 2005 @ 16:51:56 #277
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_27456244
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 12:39 schreef Waxxer het volgende:
Is ook wel aan te raden, het is een drama een computer te vinden in gebouw D, en als je er al een vind, is het nog de vraag of dat ding het nog wel doet door alle virussen etcetera, etcetera.....
dat is een beetje bullshit. Er zijn altijd wel computerlokalen vrij en anders kan je in gebouw C in het Mediacentrum vrijwel altijd terecht
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 29 mei 2005 @ 17:34:11 #278
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_27457580
nog steeds geen bevestiging binnen ( wel de zoveelste ibg brief of ik echt wel alles aangevraagd heb en of echt alles klopt.. )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 29 mei 2005 @ 19:23:43 #279
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_27460815
quote:
Op zondag 29 mei 2005 16:51 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dat is een beetje bullshit. Er zijn altijd wel computerlokalen vrij en anders kan je in gebouw C in het Mediacentrum vrijwel altijd terecht
tot een half jaar geleden heb ik in zwolle gestudeerd, en ik moet zeggen dat ik vaak gevloekt heb en geklaagd heb bij geert bouw dat er zo ontzettend weinig comuters zijn. Ook niet in het C gebouw, niet in het D gebouw, de enige mogelijkheid die je soms hebt is in het T gebouw, maar daar is het erg lastig uit te vinden waar je nu wel mag zitten en waar niet. Dus een laptop is zeker handig!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 29 mei 2005 @ 19:53:48 #280
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_27461705
Ik heb daar geen problemen mee, dus wellicht moet je het zoeken bij je eigen creativiteit
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:41:19 #281
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_27509721
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 08:18 schreef Remzz het volgende:
Gisteren soort van informatiebrief gehad van wanneer het ongeveer allemaal begint. Er stond ook in dat de kans zeer groot is dat je nu word uitgeloot.
Bovendien moest je een laptop aanschaffen. Weet iemand trouwens of je ook een Apple aan kunt schaffen, of eigenlijk of dat handig is? Eigenlijk een beetje verkeerd forum voor die vraag maar misschien weet iemand het
ik heb dat nog steeds niet gehad, reden voor n vriendelijk mailtje naar windesheim?
pi_27509805
Nou idd, ik heb vaak de halve hogeschool door moeten zwerven om een computer te vinden anders.... Maar ze hebben het beleid wat aangescherpt, dus het zal vast wel verbeterd zijn.... en idd, vooral de laatste paar jaar zijn er meer en meer studenten met een laptop.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 14:39:34 #283
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_27513479
Alle mensen die morgen op stage gaan: succes. Na vandaag zit het er voor mij op. Volgend jaar als vijfdejaars nog maar "even" afstuderen Bij deze alvast een welkom ook aan de eerstejaars op Windesheim komend jaar ^^
Seriously!?
pi_27513835
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:39 schreef ImPrEzA het volgende:
Alle mensen die morgen op stage gaan: succes. Na vandaag zit het er voor mij op. Volgend jaar als vijfdejaars nog maar "even" afstuderen Bij deze alvast een welkom ook aan de eerstejaars op Windesheim komend jaar ^^
Wij zijn dan precies even ver...
pi_27517057
Hallo mensen!
Ik doe op het moment een nivo 4MBO IT opleiding (nog 1 jaar!), en ik zit hier gewoon helemaal fout. Journalistiek begon mij twee jaar geleden te boeien, en ik vroeg mij af of er een mogelijkheid is voor iemand met zijn MBO diploma, zonder duits en frans gehad te hebben op de MAVO, om toegelaten te worden voor Journalistiek (HBO natuurlijk)?
bvd, Thomas.
pi_27517380
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 16:21 schreef Thomas_M het volgende:
Hallo mensen!
Ik doe op het moment een nivo 4MBO IT opleiding (nog 1 jaar!), en ik zit hier gewoon helemaal fout. Journalistiek begon mij twee jaar geleden te boeien, en ik vroeg mij af of er een mogelijkheid is voor iemand met zijn MBO diploma, zonder duits en frans gehad te hebben op de MAVO, om toegelaten te worden voor Journalistiek (HBO natuurlijk)?
bvd, Thomas.
als je ouder bent dan 21 kan je zo'n toets maken
pi_27517430
Mja ik ben als ik hiermee klaar ben 19, dus dat gaat niet
pi_27518306
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 16:31 schreef Thomas_M het volgende:
Mja ik ben als ik hiermee klaar ben 19, dus dat gaat niet
Heb ook MBO gedaan maar wel met frans en Duits op de mavo daardoor. Volgens mij is het geen probleem zolang je een niveau 4 opleiding hebt gedaan. Je komt dan alleen in een aparte groep mocht er een loting zijn. Een groep die bijvoorbeeld minder kans heeft dan VWO'er met goede cijfers.. maar dat is eigenlijk wel eerlijk.
pi_27518469
Logisch idd.
Maar bedankt!
pi_27519050
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 16:21 schreef Thomas_M het volgende:
Hallo mensen!
bvd, Thomas.
Ik heb (bijna) een diploma MBO niveau 4 Bank en Verzekeringen, met als enige taal Engels. Volgens mij is het inderdaad zo dat de enige vereiste niveau 4 is. Heb me ingeschreven bij Windesheim in Zwolle, dus nu hopen dat ik word ingeloot!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 17:53:47 #291
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_27519839
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:39 schreef ImPrEzA het volgende:
Thanks! Ik loop vanaf morgen stage en vind het best spannend... Ik ben trouwens volgend jaar vierdejaars, loop wat later stage door mijn verblijf in het buitenland (Londen). Nog meer mensen hier die vanaf morgen stage gaan lopen?
NSJ & Lowlands still on my mind
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:05:30 #292
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_27520125
hebben meer mensen hun bevestiging al gekregen ( alleen remzz heb ik er hier over gehoord) ik heb nog niks gekregen nl
pi_27520923
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
hebben meer mensen hun bevestiging al gekregen ( alleen remzz heb ik er hier over gehoord) ik heb nog niks gekregen nl
Echte bevestiging was het niet hoor, was meer een brief van: "We hebben je inschrijving ontvangen zoals het er naar uitziet is de kans dat je word uitgeloot zeer groot." bla bla. En dan dat over die laptop.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:53:20 #294
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_27521313
voor aspirant zwolle journalistiek studenten, kijk ook eens op waltertje.nl, de studentenvereniging van de studie journalistiek. Is ook een forum op die site, waar ook van dit soort vragen gesteld kunnen worden!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:56:29 #295
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_27521387
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 18:37 schreef Remzz het volgende:

[..]

Echte bevestiging was het niet hoor, was meer een brief van: "We hebben je inschrijving ontvangen zoals het er naar uitziet is de kans dat je word uitgeloot zeer groot." bla bla. En dan dat over die laptop.
ja ok, maar het is tenminste iets, ik heb eigenlijk geen zin om ze weer n mailtje te sturen ( de 3e deze week ) want dat staat ook zo zeikerig....
pi_27521435
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 18:56 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ja ok, maar het is tenminste iets, ik heb eigenlijk geen zin om ze weer n mailtje te sturen ( de 3e deze week ) want dat staat ook zo zeikerig....
Ah zow als je bij de ibgroep ingeschreven staat komt alles goed lijkt me
pi_27539001
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
Heb hem ook gekregen ja..En zojuist een brief met daarin een folder over de campus en een voorlichtingsmiddag op 8 juni aanstaande
pi_27541551
Heb die bevestiging inmiddels ook al gehad...
Moet ik nog even naar mn oude middelbare school om een waarmerk, ben ik al vijf jaar niet meer geweest ofzo
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 1 juni 2005 @ 14:16:30 #299
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_27543771
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 11:45 schreef ReneWolvega het volgende:

[..]

Heb hem ook gekregen ja..En zojuist een brief met daarin een folder over de campus en een voorlichtingsmiddag op 8 juni aanstaande
die heb ik dus wel gekregen maja, die had ik nou weer net nie nodig.....

is die voorlichtingsdag trws een reguliere voorlichting of echt eentje voor aankomende studenten? als ze me maar niet vergeten zijn ( en ze moeten er helemaal niet mee komen dak moet loten, het is dan mooi hun fout, ik was braaf in februari ingeschreven )
pi_27543852
Volgensmij hoefen ze helemaal niet te loten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')