Ben nog maar 1 keer uitgeweest in Zwolle. Maar het mengen met de studenten ging mij iig goed af. Erg gezellige stad. Eerst in de vergane glorie (stamkroeg van een vriendin) en daarna een tent waar ik de naam van kwijt ben. Toen door naar de plek die als laatste los was en die ging door tot 6 uur ofzo maar ben daar ook de naam van kwijtquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:20 schreef Waxxer het volgende:
Windesheim is wel een heel toegankelijke instelling, tenminste, de dcenten in het D-gebouw. Uiteindelijk best persoonlijk, al heb ik nu het imago van die jongen die al járen rondloopt maar van wie nog steeds concrete resultaten moeten binnenkomen. Maar iig, er is niks mis mee, al moet je wel meer je best doen in Zwolle om echt in het studentenleven te belanden, dan in bijv Utrecht.
Ja de roots idd. Vond het een erg leuke tent.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:19 schreef Catch22- het volgende:
the roots was je als laatste..
journalistiek is vet relaxed. Althans, het contact onderling. Studenten en docenten gaan heel informeel en vriendelijk met elkaar om. Dat is wel iets dat me moeite kost, ik ben namelijk gewend netjes U te zeggen. Maar bij ons is wordende leraren met hun voornaam aangesproken..
ben in Februari ingestroomd. Begin na de zomervakantie in een eerste klas.. Na een half jaar ga ik weer door naar een 2e klas. Er is dus een kans dat we bij elkaar in de klas komenquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:38 schreef jacco het volgende:
[..]
Ja de roots idd. Vond het een erg leuke tent.
Jij zit er nu al dan? welk jaar?
ben benieuwdquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ben in Februari ingestroomd. Begin na de zomervakantie in een eerste klas.. Na een half jaar ga ik weer door naar een 2e klas. Er is dus een kans dat we bij elkaar in de klas komen
YAY FOR ME! Ik voel mij ineens niet meer zo oud! Dus geen irritatie opwekkende identiteitszoekende 17jarigen in de klas!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:55 schreef Catch22- het volgende:
je bent als 21+er ook geen uitzondering hoor. Het gros van de studenten is boven de 20
Verschillende studiegenoten hebben een halfjaar in het buitenland gestudeerd. Brussel, Zwitserland, Londen... Maar hoe het zit met stages weet ik niet. Afaik is het wel mogelijk!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:46 schreef Sil.As.If het volgende:
[..]
YAY FOR ME! Ik voel mij ineens niet meer zo oud! Dus geen irritatie opwekkende identiteitszoekende 17jarigen in de klas!![]()
Hoe zit dat in Zwolle eigenlijk met de mogelijkheden qua buitenlandse stages...
Ik ben niet op een opendag geweest of zo, en ik vond het niet belangrijk genoeg om te vragen toen ik daar was! :p
Iemand enig idee?
Kreeg ik als aanrader, om daar een woning te zoeken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:11 schreef Catch22- het volgende:
heheAssendorp is het chillste (zit ik ook)..
Nee, ook geen jointjesquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:33 schreef Catch22- het volgende:
o, jammer dan.. Ook geen joints?
ik heb gisteren kats een referaat voor politiek gemaakt. Is ook nog een goedstuk gewordenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:35 schreef Waxxer het volgende:
Leuk in de tentamenweek, zitten soms groepjes enorm te blowen voor ze aan de gang gaan...
Ik ben meerderejaars, maar gelukkig hoor ik wél bij de club die nog spoort
oke, kom maar es een biertje doen danquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:37 schreef jacco het volgende:
[..]
Nee, ook geen jointjesmaar bier gaat er altijd wel in
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |