quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 16:25 schreef -Angel- het volgende:[..]
Ach, ik woon diep in de polder.
Er zal echt niemand bezwaar maken tegen de aanleg van een zwembad.
sorry, maar je bent echt niet goed voorbereid...
omdat je zei dat je zelf wilde tegelen nam ik aan dat je een vakman bent, maar als jij denkt dat je 50 kuub in één middag uit kan graven ben je dat blijkbaar niet (ter illustratie, dat is dus een complete vrachtwagen vol!)
daarnaast is het nogal onverstandig om zonder duidelijke plannen voor bijvoorbeeld een filtersysteem (normaal leg je die onder de grond, dus dat wordt nog meer uitgraven) te beginnen met graven en al helemaal als je geen vergunning hebt...
je hebt helemaal gelijk dat er niemand bezwaar zal maken tegen jouw zwembad, de gemeente waarschijnlijk ook niet, mits je het wel van te voren meldt, je kan nog zo'n puik zwembad aanleggen, de gemeente laat je hem tot op de laatste tegel afbreken als je van tevoren geen vergunning hebt aangevraagd...
ik krijg nu het idee dat je alleen tegels uitgekozen hebt en een schop (+ een roestige) uit je schuur hebt gehaald...een zwembad - en zeker een van jouw omvang - is een project dat je niet moet onderschatten, ik zou er nog maar eens goed over na denken voordat je eraan begint