helaas hebben je collega's gelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:47 schreef bassieVL het volgende:
Ik hoorde van collega's dat het nu rond de 16-18 graden is en dat de Brazilianen al de mutsen uit de kast hebben getoverd.
vergis je niet in de afstanden! Ik denk dat je wel een handigere combinatie van bestemmingen kan plannen. Je kan er anders aan denken van tevoren(!) een relatief goedkope brazil airpass kopen (bestaat dat nog?) dat werkte voor mij uitstekend, (ik had ook redelijk uiteenlopende bestemmingen uitgekozen) er staat nog ergens een riesverslag hier op fok. damn, ik zou zo wel weer terug willen, !quote:Op zondag 4 februari 2007 20:31 schreef louweed het volgende:
We willen eerst een paar dagen in Rio vertoeven, daarna naar Igaciu en de Amazone. En daarna nog ff chillen in Fortaleza en dan eventueel nog iets.. Ik vraag me af of het beter is om van te voren alles te boeken, of alleen een ticket kopen en het vanuit daar te regelen..
de Kathedraal bezoeken, bezoekje aan het Ibipuera park ( met 2 musea). Stappen in Vila Madelena en Vila Olimpia. Hapje eten bij Fogo del Chao.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is er leuk om een dag of 3 te doen in Sao Paulo?
Ik wilde eigenlijk Florian. doen met mijn vriendin in febuari. Maar eerst maar eens Foz en Curtiba doen en dan kijk ik wel wat ik ga doenquote:Op maandag 10 december 2007 12:18 schreef qwerty_x het volgende:
ik vind Floripa het mooiste stukje Brazilie op deze aardkloot
DAM, vergeet São Paulo, neem de bus naar Curitiba (zo'n 700 km als ik me goed herinner) en buig dan af naar het zuiden: Florianopolis op ong. 400 km
op het vasteland een stad met alle uitgaansgelegenheden van dien, op het eiland stranden van allerlei soorten en maten
beste hotel op het eiland: Costão do Santinho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je wel eens in Rio de Janeiro geweest? en waarom vind je het daar minder dan Curitiba.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk het wel ja. Zit nog een beetje te twijfelen om nu te gaan of ´s nachts.
Ik wil eigenlijk het weekend weer in BA zijn, dus ik denk nu
Curitiba lijkt me wel een leuke stad om te wonen en te werken. Een van de betere in Zuid AmerikaAFC AJAX
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |