abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49929947
Ik hoorde van collega's dat het nu rond de 16-18 graden is en dat de Brazilianen al de mutsen uit de kast hebben getoverd.
Stop rockin' the boat.
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:15:57 #177
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_49930903
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:47 schreef bassieVL het volgende:
Ik hoorde van collega's dat het nu rond de 16-18 graden is en dat de Brazilianen al de mutsen uit de kast hebben getoverd.
helaas hebben je collega's gelijk
zonnig Brasil
  dinsdag 5 juni 2007 @ 23:32:21 #178
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_50147614
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:31 schreef louweed het volgende:
We willen eerst een paar dagen in Rio vertoeven, daarna naar Igaciu en de Amazone. En daarna nog ff chillen in Fortaleza en dan eventueel nog iets.. Ik vraag me af of het beter is om van te voren alles te boeken, of alleen een ticket kopen en het vanuit daar te regelen..
vergis je niet in de afstanden! Ik denk dat je wel een handigere combinatie van bestemmingen kan plannen. Je kan er anders aan denken van tevoren(!) een relatief goedkope brazil airpass kopen (bestaat dat nog?) dat werkte voor mij uitstekend, (ik had ook redelijk uiteenlopende bestemmingen uitgekozen) er staat nog ergens een riesverslag hier op fok. damn, ik zou zo wel weer terug willen, !
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_52069278
December naar Brazilie voor 3 weken, Rio de Janeiro. Was er vorig jaar nog, mooi land leuke mensen
AFC AJAX
pi_52702805
Ben er ook geweest vorige maand, was geweldig! Eerst in Rio geweest, daar hebben we het jezusbeeld gezien, was een super ervaring. Ook op de copacabana strand geweest, erg leuk. Ook het uitgaan in Rio is top, helemaal niet als gevaarlijk ervaren. Rio swingt, er gebeurt altijd wat. Daarna in Iguacu geweest, de watervallen waren ook erg indrukwekkend, wel een beetje koud daar. In de Amazone nog een paar leuke dieren gezien, piranhas, slangen, kaaimannen. En daarna zijn we naar Fortaleza gegaan. Ook erge mooie stranden, goed uitgaansleven en super mooie vrouwen. Ik ga zeker nog een keer naar Brasil. Wel erg lange vertragingen in de binnenlandse vluchten!
pi_52714927
Wat is er leuk om een dag of 3 te doen in Sao Paulo?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52720072
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 00:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is er leuk om een dag of 3 te doen in Sao Paulo?
de Kathedraal bezoeken, bezoekje aan het Ibipuera park ( met 2 musea). Stappen in Vila Madelena en Vila Olimpia. Hapje eten bij Fogo del Chao.

Santos en Interlagos liggen ook in de buurt.
Stop rockin' the boat.
pi_55161074
Ik ga vandaag naar Foz en ik heb het plan opgepakt om met de bus via Curitiba naar Sao Paulo te gaan. Ik heb eigenlijk tijd zat en ik vind het niet erg een uurtje of 8 a 10 per dag in de bus te zitten.

Nu heb ik een beetje gekeken op de kaart en lijkt me Foz - Curtiba ongeveer 800-1000 km en Curtiba - Sao Paulo ongeveer 400. Klopt dit redelijk?

Verder wil ik ook nog graag een keer naar Porto Alegre(en Florianopolis) toe maar dat lijkt me nogal een omweg. Hoeveel verder is dat ongeveer?

Verder nog wat dingen die de moite zijn om te bezoeken in het zuiden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55161143
Ik ga over paar weken weer naar Brazilie, wel toevallig he DAM. Maar Florianapolis schijnt heel mooi te zijn, ben er niet geweest maar goeie verhalen over gehoord van Brazilianen zelf.
AFC AJAX
  maandag 10 december 2007 @ 12:18:29 #185
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_55165930
ik vind Floripa het mooiste stukje Brazilie op deze aardkloot
DAM, vergeet São Paulo, neem de bus naar Curitiba (zo'n 700 km als ik me goed herinner) en buig dan af naar het zuiden: Florianopolis op ong. 400 km
op het vasteland een stad met alle uitgaansgelegenheden van dien, op het eiland stranden van allerlei soorten en maten
beste hotel op het eiland: Costão do Santinho
zonnig Brasil
pi_55167333
Hoe is kerst en new years eve in Rio de Janeiro? Wat kan je er allemaal verwachten en wat doen ze meestal?
AFC AJAX
  maandag 10 december 2007 @ 14:55:48 #187
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_55169087
kerst is een familie aangelegenheid
oud en nieuw meer met vrienden

tegen middernacht iedereen op het strand in witte kleren, vuurwerk op het strand en vervolgens de 7 golven springen (je loopt de oceaan in en springt over de eerste 7 golven, dit brengt geluk)
En dan, al naar gelang je stemming, een duik in de oceaan en vevolgens een nacht lang feesten

helaas: in Rio regent het bijna altijd op oudejaarsavond
zonnig Brasil
pi_55169485
Klinkt goed, maar hopelijk regent het dan niet
AFC AJAX
pi_55169562
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:18 schreef qwerty_x het volgende:
ik vind Floripa het mooiste stukje Brazilie op deze aardkloot
DAM, vergeet São Paulo, neem de bus naar Curitiba (zo'n 700 km als ik me goed herinner) en buig dan af naar het zuiden: Florianopolis op ong. 400 km
op het vasteland een stad met alle uitgaansgelegenheden van dien, op het eiland stranden van allerlei soorten en maten
beste hotel op het eiland: Costão do Santinho
Ik wilde eigenlijk Florian. doen met mijn vriendin in febuari. Maar eerst maar eens Foz en Curtiba doen en dan kijk ik wel wat ik ga doen

Bedankt voor je reactie
pi_55249123
Volgens mij was het in heel Zuid Amerika mooi weer behalve in Curitiba in de 2 dagen dat ik er was. Is dat normaal?

Vandaag is het mooi weer maar wil ik de bus om niet al te laat in Floriano te zijn
  donderdag 13 december 2007 @ 17:21:26 #191
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_55249372
Curitiba staat bekend om z'n koude weer; 's winters kan het 's nachts zelfs 1 of 2 graden onder nul worden. Curitiba heeft de twijfelachtige eer het enige appartamentengebouw in heel Brazilië met verwarming te hebben !

Maar het is hier nu ook behoorlijk koud: 23 graden max.

En je hebt je bedacht en gaat toch maar naar Floripa (waarom noem je het Floriano) ?
zonnig Brasil
pi_55249534
Ik denk het wel ja. Zit nog een beetje te twijfelen om nu te gaan of ´s nachts.

Ik wil eigenlijk het weekend weer in BA zijn, dus ik denk nu

Curitiba lijkt me wel een leuke stad om te wonen en te werken. Een van de betere in Zuid Amerika
pi_55250494
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op donderdag 13 december 2007 17:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk het wel ja. Zit nog een beetje te twijfelen om nu te gaan of ´s nachts.

Ik wil eigenlijk het weekend weer in BA zijn, dus ik denk nu

Curitiba lijkt me wel een leuke stad om te wonen en te werken. Een van de betere in Zuid Amerika
Ben je wel eens in Rio de Janeiro geweest? en waarom vind je het daar minder dan Curitiba.
AFC AJAX
pi_55252090
Nee, ben ik niet geweest en trekt me ook niet
  donderdag 13 december 2007 @ 19:48:11 #195
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_55252764
Florianopolis is helemaal geweldig, mooiste plekje van Brazilie. Mooie stad, mooie vrouwen en geweldige stranden.

Florianopolis fotogallery

http://www.world66.com/so(...)anopolis/lib/gallery

[ Bericht 33% gewijzigd door Aurora025 op 13-12-2007 19:56:28 ]
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_55343357
Ik vond het wel cool, maar het is niet echt een plek om alleen naartoe te gaan
pi_56948261
Florianopolis, de stad, zelf vond ik niet super interessant, maar Ilha Santa Catarina zeer zeker wel!
  donderdag 22 mei 2008 @ 18:53:47 #198
52441 TongPo
As Smooth As Silk
pi_58830910
In september ga ik waarschijnlijk een weekje naar Rio. Wat betaal je tegenwoordig voor een hotelkamer met airco?

Klopt het verder dat het afhuren van een apartement voordeliger is dan het boeken van een hotel?
"There is a moment of sheer panic when I realize that Paul's apartment overlooks the park... and is obviously more expensive than mine."
pi_58831204
een weekje maar? Ik zou zeggen....zonde van je ticket en voor een weekje zou ik in een hostel nemen, vele malen goedkopen en maak je in mijn ogen veel meer mee en is persoonlijker dan een hotel.
  donderdag 22 mei 2008 @ 20:15:03 #200
52441 TongPo
As Smooth As Silk
pi_58833064
Het is een stedentrip. Vorig jaar heb ik hetzelfde naar New York gedaan en dat is me prima bevallen. Zondag heen en zondag weer terug.
"There is a moment of sheer panic when I realize that Paul's apartment overlooks the park... and is obviously more expensive than mine."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')