Ja, al moet ik zeggen dat ik ook niet heel gunstig stond, ik houd er niet van om echt vooraan te staan, en achterin is het over het algemeen meer gekakel. Dat was btw afgelopen zondag bij de Dears wel anders, muisstil. Misschien is het de avondquote:
Ik dacht dat hij de verstoteling was van de Kelly familyquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:04 schreef DaisyDuke het volgende:
Zeker, hij doet me op de een of andere manier altijd denken aan dit figuur:
[afbeelding]
er was wel een rare knakker maar die bespeelde toch wel wezelijk instrumenten, maar in het begin ging hij los met de drumstokjes op een helm, grond etc etcquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:48 schreef Grobbel het volgende:
Hadden ze dit keer weer die rare knakker meegenomen die eigenlijk geen enkel instrument speelde dat van belang was voor het optreden, maar vooral een beetje zat aan te rommelen?
Inderdaad, de Andy Dick look-a-like.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:56 schreef bigshadow het volgende:
er was wel een rare knakker maar die bespeelde toch wel wezelijk instrumenten, maar in het begin ging hij los met de drumstokjes op een helm, grond etc etc
haha, zo noemden wij hem ook alquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:58 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Inderdaad, de Andy Dick look-a-like.
Maar hij voegde wel degelijk wat toe.
Dat was toch "Final Fantasy"?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:15 schreef Z het volgende:
Nee die was er niet bij deze keer. Ze hadden hem ingeruild voor een tweede vioolist, dat was ook een beetje een rare snuiter overigens.
Noppe, ik ben het straal vergetenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:53 schreef DaisyDuke het volgende:
Iemand gisteren Jools nog gezien?
Heb het zelf helaas gemist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |