Ik dus donderdag in de Nighttown, ook erg benieuwdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:56 schreef DaisyDuke het volgende:
Morgen naar Paradiso, ben benieuwd!
Is het nog niet uitverkocht?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:06 schreef Z het volgende:
Ik ben er ook bij in de Paradsio, kijken o het net zo leuk wordt als in de Melkweg. Moet nog wel even kaartjes halen zo ...
Er zijn nog steeds kaarten te krijgen voor vanavond hoor! Wel een aanrader, het Melkweg concert was echt fantastisch!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Is het nog niet uitverkocht?
Ik moet zeggen dat ik de plaat wel steeds beter ga vinden. Crown of love vind ik ondertussen geweldig.
Ik ga het zeer sterk overwegen om er vanavond ook naar toe te gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:22 schreef Z het volgende:
Concerten verkopen bijna nooit meer uit. Of tenminste die waar ik naar toe ga. Ik koop bijna altijd de avond zelf. Scheelt ook weer reserveringskosten en dat soort onzin
Ik zou bijna weer gaan...quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:33 schreef Ascaroth het volgende:
Ik zie ze morgen, ben erg benieuwd.
Nog niet geluisterd, ik doe morgen wel verslag.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:46 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ik zie net je post in het Laatst Gekochte CD-topic, is die demo wat?
Erm, demo? Bedoel je niet gewoon de debuut-EP, met het geweldige No Cars Go en zo? Of hebben ze bij de meest recente reeks concerten ook andere ceedeetjes verkocht?quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Nog niet geluisterd, ik doe morgen wel verslag.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:15 schreef DaisyDuke het volgende:
Het was weer () geweldig gisteren in het bloedhete Paradiso! Het concert was meeslepend van begin tot het einde. Vooral live balanceert The Arcade Fire op het randje van theatrale aanstelleritis, maar gaat daar ondanks alle bombast steeds net niet overheen. Dat maakt hun optredens denk ik ook zo verrassend en vol met onverwachte wendingen en rauwe, eerlijke emoties.
Vervolgens nog even in de bovenzaal naar The National wezen kijken. Ik vond er eerlijk gezegd niet veel aan. En gezien het feit dat de zaal langzamerhand leegliep dachten meer mensen er zo over.
Al met al een prima avond gehad. Heeft iemand "Final Fantasy" nog gezien? Ik heb alleen de laatste 3 nummers mee kunnen pakken en vond dat erg interessant klinken. Ook het publiek reageerde erg enthousiast op z'n podiumverschijning.
Ja, die bedoel ik.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Erm, demo? Bedoel je niet gewoon de debuut-EP, met het geweldige No Cars Go en zo? Of hebben ze bij de meest recente reeks concerten ook andere ceedeetjes verkocht?
Ik vond het wel leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:15 schreef DaisyDuke het volgende:
Het was weer () geweldig gisteren in het bloedhete Paradiso! Het concert was meeslepend van begin tot het einde. Vooral live balanceert The Arcade Fire op het randje van theatrale aanstelleritis, maar gaat daar ondanks alle bombast steeds net niet overheen. Dat maakt hun optredens denk ik ook zo verrassend en vol met onverwachte wendingen en rauwe, eerlijke emoties.
Vervolgens nog even in de bovenzaal naar The National wezen kijken. Ik vond er eerlijk gezegd niet veel aan. En gezien het feit dat de zaal langzamerhand leegliep dachten meer mensen er zo over.
Volgens mij was de rest ook echt allemaal solo (zang / viool) en een loopjesdoos. Ik denk dat de drie nummers die ik gezien heb ook wel genoeg was.quote:Al met al een prima avond gehad. Heeft iemand "Final Fantasy" nog gezien? Ik heb alleen de laatste 3 nummers mee kunnen pakken en vond dat erg interessant klinken. Ook het publiek reageerde erg enthousiast op z'n podiumverschijning.
Het heeft wel wat.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:46 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ik zie net je post in het Laatst Gekochte CD-topic, is die demo wat?
Maar als ik het goed begrijp gaat het dus om een EP? (waarvan ik van het bestaan niks afwist)quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:45 schreef belsen het volgende:
Het heeft wel wat.
Het is was minder opgenomen dan zijn volwaardige opvolger, maar de nummers staan wel.
Staat No Cars Go er op? Vind ik een goed nummer!quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:45 schreef belsen het volgende:
[..]
Het heeft wel wat.
Het is was minder opgenomen dan zijn volwaardige opvolger, maar de nummers staan wel.
Er staan zeven nummers op (was wel 12 euro):quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:53 schreef Z het volgende:
[..]
Staat No Cars Go er op? Vind ik een goed nummer!
Vanavond waren ze ook 12 euro, en aangezien mijn beurs vrij plat is heb ik maar laten liggen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:03 schreef Grobbel het volgende:
12 euro? Hmm, volgens mij is dat duurder dan ze waren tijdens het concert in de Melkweg op 11 maart. Wat een boefjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |