Idd, liever een natte potquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Twee lesbiennes in een bed, waarvan er één zin heeft in seks.
Da's pas 1 pot nat
die moet ook in haar eigen potje roerenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Twee lesbiennes in een bed, waarvan er één zin heeft in seks.
Da's pas 1 pot nat
Een beetje van haarzelf en een beetje van Maggiquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
die moet ook in haar eigen potje roeren
Maggi(e) erinquote:
Is dat nog steeds im frage dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:26 schreef Svensational het volgende:
Zeg hallo, edereen doet mee aan het tournament. Zhenar dus ook![]()
We maken er een potje vanquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maggi(e) erin(oh, wat een foute grappen
)
Heb jij een poesje?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is dat nog steeds im frage dan?![]()
Ik ben trouwens vannacht/vanochtend op mijn bank in slaap gevallen en heb nu een redelijke [afbeelding]
Au.
quote:
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:26 schreef Svensational het volgende:
Zeg hallo, edereen doet mee aan het tournament.
Moet ik mijn grapje echt uit gaan leggen?quote:
Vind ik ook... wanneer beginnen we trouwens?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Vind ik ook.. Mensen die niet willen zijn gewoon bang om af te gaan.
.
Oh, meestemmen hoeft uiteraard niet, maar we zetten iedereen erbij..
Wat mij betreft vandaag al.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vind ik ook... wanneer beginnen we trouwens?
Neequote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Moet ik mijn grapje echt uit gaan leggen?
![]()
Lees mijn post nog eens en vervang het plaatje door het woord "kater".
Snappie 'em nu?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Moet ik mijn grapje echt uit gaan leggen?
![]()
Lees mijn post nog eens en vervang het plaatje door het woord "kater".
Snappie 'em nu?
Ja leuk; let's begin already! Boeiuh dat gezeur, gewoon loten en stemmen met die hap!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat mij betreft vandaag al..
Tenzij al die saaie mensen hier weer gaan zitten brommen dat ze niet mee willen doen, laat dan maar weer..
Volgens mij word ik hier in het ootje genomen, maar ik heb het niet helemaal door dankzij die man die mijn hoofd met zijn hamer staat te bewerken.quote:
Hij komt zondag bij mij langsquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:03 schreef Zhenar het volgende:
Wat een nare man is dat zeg. En wat doet hij eigenlijk in mijn kamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |