mwah,Figo is geen 97 miljoen euro waard toch?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:43 schreef jojomen4 het volgende:
)...
Adriano voor Figo, Solari en Samuel ofzo.. lijkt me beetje teveel van het goede.
Jup.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:
Pablo García van Osasuna?
lama,dat bedoelde ik er niet meequote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:10 schreef jojomen4 het volgende:
Nee.. zeker niet. Maar toch wel rond de 5. Als vorig seizoen clubs 15 mil wilde betalen voor Solari en je hebt zelf 25 betaald voor Samuel (er dan ff van uit gaand dat die dit nog steeds "waard" is)... dan "betaal" je 45 miljoen euro voor een (goede) spits.. terwijl je zelf al Owen, Ronaldo en Raul (er van uit gaand dat ie weer gaat scoren) hebtHad gehoopt dat ze van dat beleid afwaren...
Dat is meer een defensieve middenvelder. En daar hebben ze Gravesen al.quote:
Ik kan geen enkele webpagina vinden met deze infoquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:41 schreef wolfrolf het volgende:
Hey jojomen, is Cadíz al gepromoveerd?
Bijnaquote:Op maandag 13 juni 2005 11:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan geen enkele webpagina vinden met deze infodus wederom stel ik deze vraag aan je
Laatste paar weken wordt hij niet meer veel genoemd..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 07:47 schreef Sheva het volgende:
wordt landzaat nog wel eens genoemd of is dat van de baan?
En nu heb je opeens wel wat met Real?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Normaal heb ik niks met Real
Maar die Juanfran is wel een goeie gast.
Nee maar dat vond ik wel een goede speler.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:21 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En nu heb je opeens wel wat met Real?![]()
De Braziliaanse regering wilde toch ook dat Robinho tot aan het WK bij Santos bleef.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:26 schreef jojomen4 het volgende:
Ik hoop onwijs dat ie komt.. maar twijfel aan 1 ding. De voorzitter van Santos schreeuwt ongeveer 3 keer per dag dat Robinho bij Santos blijft tot het WK of er moet een club bereid zijn de clausule (50mil Dollar) te betalen... Als zoiets dat zo vaak herhaalt wordt.. dan ga je er toch vanuit dat het beetje waar is.. anders zit ie gewoon tegen z'n achterban te liegen.. Ik ben benieuwd... misschien zijn het de laatste stuiptrekkingen van iemand die z'n sterspeler voor een schijntje ziet vertrekken.![]()
Ja! Klopt.. beetje raar volk daar volgens mijquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De Braziliaanse regering wilde toch ook dat Robinho tot aan het WK bij Santos bleef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |