Je kan de Spaanse code zoeken en dan erachter 'A-L-T-I-J-D-G-E-B-L-E-S-S-E-E-R-D' drukken.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:38 schreef WasQ het volgende:
[..]
Heb jij toevallig Woodgate's telefoonnummer?
Hmm voicemail, hij kan niet opnemen omdat hij zijn duim heeft geblesseerd tijdens een smsje...quote:Op zondag 31 juli 2005 22:39 schreef mitt het volgende:
[..]
Je kan de Spaanse code zoeken en dan erachter 'A-L-T-I-J-D-G-E-B-L-E-S-S-E-E-R-D' drukken.
wie weet
bron: soccercrew.com (of .netquote:Each club can engage up to 4 non-Eu players, but only three are allowed on the field at the same time.
Bedankt!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:57 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Pablo Garcia en Carlos Diogo hebben allebei een europees paspoort, ze kunnen dus allemaal tegelijk spelen. Behalve dat niet meer dan 3 niet-Eu-spelers tegelijk mogen spelen, is het volgens mij ook zo dat je er niet meer dan 3 in je selectie mag hebben.
Owen ook niet echt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:35 schreef jojomen4 het volgende:
Luque is toch niet ipv Owen.. das geen spitgs die ze er acher elkaar inschiet.
Meestal zo rond de 20 goals per seizoen. Goed maar geen topschutter. Henry of Makaay scoren er makkelijk 10 meer per seizoen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:26 schreef jojomen4 het volgende:
Vorig jaar heeft ie het goed gedaan. En vroeger stond ie er ook bekend om dacht ik.
Lijkt me sterk. Dan had ie bij LFC ook wel 30 goals per seizoen moeten maken dus? Owen heeft verder een slecht fysiek. Hij is gauw geblesseerd of oververmoeid. Maar hij kan het net wel vinden en is ook behoorlijk snel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:07 schreef jojomen4 het volgende:
Klopt wel.. maar als je zo kijkt hoeveel die er vorig seizoen heeft gescoord ivm de minuten die hij speelde dan zou die er 45 hebben gemaakt als ie de speeltijd van Makaay of Henry had gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |