Als je weet dat je er toch niet van houdt wanneer dan nog kijken? Ik weet nu al dat ik me aan de tekenstijl, stemmen en muziek ga ergeren. Dus waarom zou ik em dan nog kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Jij weet echt niet waar je over praat. FremantleDockers vindt anime ook kut, en dat is zijn goed recht. Maar bij hem heb ik nog het idee dat hij de films iig wel gezien heeft om zo zijn mening, die hij jammer genoeg niet wil onderbouwen, vorm te geven. Maar jij gaat er echt vanuit dat je alle anime een pot nat zijn en ze zonder ooit gezien te hebben slecht mag noemen.![]()
Nogmaals:quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tevens heb ik vaak de indruk dat Japanse films hier vaak helemaal de hemel in worden geprezen terwijl ze eigenlijk niet eens zo goed zijn, en dat waarschijnlijk alleen maar omdat het "Hollywood principe" (films hoeven niet altijd een goed verhaal te hebben!!!!!!!!!!) sommige niet aanstaat.
Zodat je misschien een keer positief verrast kan worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je weet dat je er toch niet van houdt wanneer dan nog kijken? Ik weet nu al dat ik me aan de tekenstijl, stemmen en muziek ga ergeren. Dus waarom zou ik em dan nog kijken
Ik zie dat screenshot en heb al zoiets van....dat ziet er niet uit en lijkt me bagger.
Overigens was het wel een leuk tournament hoor Lonewolf2003
Tekenstijl: dat kun je pas iets over zeggen als je de film gezien hebtquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je weet dat je er toch niet van houdt wanneer dan nog kijken? Ik weet nu al dat ik me aan de tekenstijl, stemmen en muziek ga ergeren. Dus waarom zou ik em dan nog kijken
Ik zie dat screenshot en heb al zoiets van....dat ziet er niet uit en lijkt me bagger.
Het valt gewoon niet goed te onderbouwen, je houdt er van of niet. Tis gewoon een gevoelskwestie denk ik.
Tevens heb ik vaak de indruk dat Japanse films hier vaak helemaal de hemel in worden geprezen terwijl ze eigenlijk niet eens zo goed zijn, en dat waarschijnlijk alleen maar omdat het "Hollywood principe" (films hoeven niet altijd een goed verhaal te hebben!!!!!!!!!!) sommige niet aanstaat.
Overigens was het wel een leuk tournament hoor Lonewolf2003
vandaag... dus nog snel even stemmen...quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ronde sluit volgende week donderdag.
Ik heb er een probleem meequote:Op donderdag 17 maart 2005 18:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ronde sluit vanavond.
Ik ben alleen mijn excel bestand, waarin stond hoe vaak iedereen gestemt heeft, kwijt. Dus als niemand er problemen mee heeft, is de finale zonder gewogen stemmen. het ziet er toch naar uit dat er met groot verschil gewonnen gaat worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |