Als het nou tenminste een mooie auto was.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:20 schreef silver-surfer het volgende:
Die Strol ... die kijkt zo verliefd naar die auto![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Naar Huissssssssssssssssssssssssssssssssssssssss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat lekker voor je.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Naar Huissssssssssssssssssssssssssssssssssssssss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stoelgang?quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:19 schreef Bastard het volgende:
Ja had weer wat vage problemen hier te bekijken
Ik kreeg opeens een beeld voor me van een voorover gebogen B. die onderzoekend in een toiletpot kijkt.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kreeg opeens een beeld voor me van een voorover gebogen B. die onderzoekend in een toiletpot kijkt.Geen idee waar dat vandaan kwam.
Hij is er nog niet hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2005 07:41 schreef Magneet het volgende:
er is er een jarig Hoera hoerb dat kan je wel zien dat is Noot. Feli Dude
Gijsss...... ben gisteren naar de jaarbeurs geweest...... veel racespul..... dus misschien wel iets voor jouquote:
Zeer leuk altijd die jaarbeursquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijsss...... ben gisteren naar de jaarbeurs geweest...... veel racespul..... dus misschien wel iets voor jou![]()
vandaag ook allemaal tegelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zeer leuk altijd die jaarbeurs
Mooie motoren
Maar helaas geen geld voor aankopen
Schoonbroertje, schoonzusje en schoonvader zijn vandaag......
Vind het ook altijd leuk daar, mag gewoon op alle motoren gaan zitten enzo, heel anders dan de motorraiquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
vandaag ook allemaal tegelijk
ik vind het altijd wel leuk om te neuzen.......heb een nieuwe helm gekocht daar....
hè lekkerquote:
Er is alleen altijd onwijs veel shit voor racersquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Vind het ook altijd leuk daar, mag gewoon op alle motoren gaan zitten enzo, heel anders dan de motorrai
Maar ik heb alles wat ik nodig heb en een nieuwe motor zit er niet in dusssssssss.
Hij is wel mooi hoor... maar krijg er geen harde plasser van.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:31 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik weet het, jullie geven er geen fuck om maar dit moet even
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |