2008, dat ziet toch iedereen meteen?quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De aantal jaren dat tussen de uitgebrachte albums zit, zit daar ook nog iets meetkundigs achter? Anders wachten we straks tot 2012 of zo?
hint: Sallival telt niet meequote:Op donderdag 10 maart 2005 13:44 schreef RetepV het volgende:
Hmm, lol. Ehm
1992
1
1993
3
1996
4
2000
1
2001
4
2005
Hmm, als er een regelmaat in zit, zie ik hem niet.
Ik vind A Perfect Circle beduidend minder dan Tool, te gladjes, te Dreamtheater.quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:42 schreef Pearly het volgende:
edit: mijn onderste titeltje komt ook van Maynard! ( a perfect circle )
Jawel! Ze hadden een rekenfout gemaakt (ze hadden ook een HP rekenmachine moeten gebruiken en niet één of ander Japans ding). Ze hebben nog net op tijd Salival uit kunnen brengen. Stel je voor, anders was de heilige cirkel verbroken! Dan was de aarde overspoeld met demonen!quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:47 schreef Parabola het volgende:
hint: Sallival telt niet mee
APC vergelijken met Dream Theaterquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:50 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ik vind A Perfect Circle beduidend minder dan Tool, te gladjes, te Dreamtheater.
mmmmz, het is niet bedoeld als vergelijking, eerder als classificering: "de techniek zonder de emotie". APC mist ook dat rauwe, die echte gevoelsmuziek, die Tool nu net wel maakt.quote:
Een criticus die bands gaat vergelijken met stapels andere bands kun je sowieso niet serieus nemen. Die pseudo-intelligente sukkel begint met het in een hokje wringen van Tool. Kan hij de muziek van die band niet op zichzelf waarderen? Dat doe ik toch ook?quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:04 schreef spacemangraig het volgende:
Een niet geheel positieve review van Lataralus: http://pitchforkmedia.com/record-reviews/t/tool/lateralus.shtml
Tijdens de 2001 tour, over 5 of 6 shows. Ieder half jaar ofzo komt er een vaag bericht dat ze er nog mee bezig zijn of dat ie tegelijk met het nieuwe album komt of dat het met een boek met artwork komt.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:05 schreef Pearly het volgende:
Waar zijn die opnames gemaakt? Of heb ik wat gemist![]()
Mja, dan nog. Zelf vind ik DT echt wel emotie hebben, ook al zijn ze technisch zo hoogstaand. Maargoed, dat hoort eigenlijk in het DT topicquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:13 schreef Parabola het volgende:
[..]
mmmmz, het is niet bedoeld als vergelijking, eerder als classificering: "de techniek zonder de emotie". APC mist ook dat rauwe, die echte gevoelsmuziek, die Tool nu net wel maakt.
Hmm, tja, maar de muziek van Tool is dan eigenlijk ook vooral op mannen gericht. De onderwerpen zijn volgens mij dingen die de meeste vrouwen aan hun reet kan roesten. Typische mannenonderwerpen. De vraag wat de zin van het leven is, is een typische mannenvraag. De meeste vrouwen hebben het antwoord namelijk wel: kinderen krijgen en ze opvoeden.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:39 schreef Coalesce het volgende:
Weet je wat ik nou echt mis in dit topic? "The Female Input"
Zijn er geen vrouwelijke Tool-fans? Naja, ze zijn er wel... but obviously not here...
Dat is *precies* wat ik ook dachtquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:11 schreef CvB het volgende:
Ik denk dat Maynard iets fluisterde over z'n wijnkelder, dat stukje over z'n "well-stocked wine cellar" staat er namelijk erg verdacht tussen geplaatst als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |