Ik ook ik ook ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:31 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
Hebbuh hebbuh hebbuh
![]()
hoe bedoel jequote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:40 schreef Thomper het volgende:
Serieus.. Wario Ware is bijna eng. Als je de Record Player unlocked voor in je Toy Room, dan moet je Ashley's theme laten spelen. Dan moet je snel zelf ronddraaien, en op een gegeven moment hoor je dan duidelijk "I have granted kids to hell"
In een Nintendo game!
Maar wario is natuurlijk ook de evil versie van marioquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:19 schreef Thomper het volgende:
Nee, met je stylus de plaat ronddraaien.
Captain Nquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wie was er trouwens nog van plan om zo\'n fantastische NESbuckle aan te schaffen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
:\')
Eindelijk. Viel mee dat alleen het forum niet deed. Ik dacht dat games.fok.nl op dezelfde servers zit als het forumquote:
Nee forum en FP zijn hele andere servers en alle subsites zaten eerst op 1 serverquote:Op maandag 14 maart 2005 22:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Eindelijk. Viel mee dat alleen het forum niet deed. Ik dacht dat games.fok.nl op dezelfde servers zit als het forum
Gelukkig. Ik zou geen enkele site op dezelfde servers toewensen als die van het forum.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee forum en FP zijn hele andere servers en alle subsites zaten eerst op 1 server
No F*cking Way, dat ik hier op ga klikkenquote:Op maandag 14 maart 2005 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
FOK!games staat gelinked op Bigweb
http://www.bigweb.nl/nieuwsitem.php?id=37
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |