quote:Op zondag 27 maart 2005 12:53 schreef HomerJ het volgende:
pasen:D
Vannacht veel te vroeg thuis met te veel op, zitten onze buren(met 3 kinderen van 8 jaar) paaseitjes in de tuin te zoeken. 1 iemand had meer en toen gingen de andere 2 huilen
Ziekquote:Op zondag 27 maart 2005 13:00 schreef Thomper het volgende:
Zou perfect zijn voor de DS, een paaseieren verf sim.
[afbeelding]
Mijn creatie.
Een welgemeende *gunt is hier wel op zijn plaats.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:53 schreef HomerJ het volgende:
Kut pasen
Vannacht te laat thuis met te veel op, zitten onze buren(met 3 kinderen van 8 jaar) paaseitjes in de tuin te zoeken. 1 iemand had meer en toen gingen de andere 2 huilen
BTW woon jij soms naast HomerJquote:Op zondag 27 maart 2005 13:00 schreef Thomper het volgende:
Zou perfect zijn voor de DS, een paaseieren verf sim.
[afbeelding]
Mijn creatie.
veeeeeeeel te vroeg opquote:Op zondag 27 maart 2005 04:46 schreef rockstah het volgende:
ja 't is zomertijd he, 't is nu kwart voor 5 als het goed is.
<edit> Klopt [afbeelding]
achjah, moet je maar neit zoveel zuipenquote:Op zondag 27 maart 2005 14:00 schreef taart het volgende:
De hond moest weer eens extra vroeg mijn kamer binnenstormen![]()
En ik had al zo'n misselijke geur in m'n bek toen ik in de huiskamer kwam waar iets verbrand was in de keuken:r:r kreeg ik de kots-neigingen van vannacht weer terug
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 20:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehehe, al die kleine kinders hier die teveel drinkenGewoon doorgaan, later kan je er beter tegen
al die andere allochtonen komen iets van 2 uurquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:53 schreef mordradead het volgende:
je weet best dat je een ds moet halen, dan kun je samen met erwin en mij spelen.... trouwens... maandagmiddag of maandagavond?
Bedankt voor de tip, mijn lever is nu nog aan het groeienquote:Op zondag 27 maart 2005 20:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehehe, al die kleine kinders hier die teveel drinkenGewoon doorgaan, later kan je er beter tegen
Wow vetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:14 schreef iemand het volgende:
[TK] Gamegear/Jaguar/Wonderswan/zeldzame games/more![]()
![]()
Had je weer 2 breezahs opquote:Op zondag 27 maart 2005 22:45 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, mijn lever is nu nog aan het groeien
Je kunt zeggen wat je wil, maar het is wel cool wat hij daar allemaal te koop heeft staan, Kirby snoepjesquote:
Wonderswan is wel interessant, maar 80 eu is met veuls te duurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |