quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:54 schreef Wup het volgende:
dat ski-tripje lijkt al net zulk weggegooid geld als Brazilie maar dat is misschien te vroeg geconcludeerd.
quote:Italië: het land van zon, zee, pizza....en sneeuw! Onze ONM'ers trotseerden de Italiaanse pistes en maakten een aantal spectaculaire opnames. Hun (werk-)vakantiekiekjes zie je hier!
Klopt m'n theorie dan toch?!quote:Sander maakt kaal zijn comeback in ONM
Sander Foppele (Daan) heeft zijn haar eraf laten halen voor zijn rol in ONM. Dat staat vandaag in de Telegraaf. Ik denk dat Daan dan kanker heeft ofzo.
zijn alle Frits Jasma verhaaltjes suf? de vorige was ook zo saaiquote:Op maandag 14 maart 2005 22:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Fits Jasma verhaaltje
Ik vind Julia ook nog niet echt een aanwinst, maar ze krijgt nog ff het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:54 schreef Wup het volgende:
meisje Cabau moet nog flink bijleren maar als dat gaat lukken gaan we volgens mij nog veel plezier beleven aan Julia. Ik vond die scene met die filmmaker nogal vermakelijk.....
dat ski-tripje lijkt al net zulk weggegooid geld als Brazilie maar dat is misschien te vroeg geconcludeerd.
Stephan gaat eindelijk leuk worden.... een AZB-butcher valt niet echt op tussen al die doktertjes van niks dus hij kan nog flink gaan huishouden.....
De eerste zin wil ik wel geloven, maar ik denk dat haar terugkeer (sterfscène Daan?) slechts van korte duur is.quote:Op maandag 14 maart 2005 04:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Er is nog een nieuwtje dat jullie niet weten: samen met Daan komt ook zijn moeder Luciel terug. Zij gaat weer wat met Renée krijgen als Marjolijn weg is.
jaaaaaquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:31 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het is wel de perfecte manier om haar een alibi te geven voor haar aanwezigheid in de Endemol studio's... en terug te keren in de rol die haar groot maakte: Dian Alberts.
Ron= Antonie Kamelingquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik denk dat het karakter dat Antonie Kamerling gaat spelen een soort Jomanda-figuur is... een paranormaal genezer/sekteleider die uit is op Daans geld [.......] , is een makkelijke prooi voor Ron en Xena.
Kyra heeft wel weer genoeg gedaan voor dit seizoen, ze mag na dat ski-tripje weer in het decor gaan rondschuifelen, dat staat haar veel beter.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe wil Kyra Daan genezen? Die zuigt toch alleen maar de levenskracht uit 'm!?
Nee he he, ze valt teveel op tussen al dat wit..quote:sneeuw is niet voor negers
ja met die koeien, ze wouden zeker niet naast varkens staan....quote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:42 schreef soapie het volgende:
Dat gebeuren morgen met Ylias en Elif lijkt me ook niks, wat een duf gedoe zeg!!!!!
quote:MA. 21-03-2005
Joost wil Lizzy eindelijk vertellen hoeveel hij van haar houdt. Hij weet nog niets van wat er tussen Hugo en Lizzy is opgebloeid.
DI. 22-03-2005
Nu Stephan klaar is met zijn werk in het AZB heeft hij meer tijd voor zijn hobby. Renée verheugt zich op het samenwonen, maar Marjolein blijft maar twijfelen.
WO. 23-03-2005
Niels vraagt Iris uit eten. Joost wordt woedend, wanneer hij Julia hoort liegen op tv. Hugo en Lizzy verschijnen in Dok, zodat iedereen kan zien dat ze een stel zijn.
DO. 24-03-2005
Tonnie vindt een waardevolle viool in de taxi en werkt zich in de nesten. Yvonne ontdekt dat Shirina ooit een kopie van haar huissleutel aan Bettina heeft gegeven.
VR. 25-03-2005
Marnix moet schoorvoetend toegeven dat hij toch wel iets aan de training van Stephan heeft gehad. Tonnie loopt door toedoen van JP een flink geldbedrag mis.
quote:Nu Stephan klaar is met zijn werk in het AZB heeft hij meer tijd voor zijn hobby.
Dit hadden we niet afgesproken!quote:Niels vraagt Iris uit eten.
Ojee.quote:Tonnie vindt een waardevolle viool in de taxi en werkt zich in de nesten.
Gaat JP die viool molesteren? Als orchideeënkweker heeft hij natuurlijk een hekel aan violen...quote:Tonnie loopt door toedoen van JP een flink geldbedrag mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |