in je opruim woede heb je perongeluk mijn bericht ook weggehaald. geeft niks, maar wil je er alleen even op attenderen zodat je hem weer terug kan zetten.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:27 schreef Aventura het volgende:
edit: wat offtopic gepruttel verwijderd.
Heb ik ook gedaan. Toen werd ze verliefd op me .. Dat was wat lastigquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:06 schreef _oxygen_ het volgende:
Neem een sex relatie.. dan is mij ook goed bevallen :-)
Die SMS advertenties op RTL4|5|7 zijn niet gewoon geldklopperyquote:Op donderdag 8 september 2005 15:02 schreef wilwilwel het volgende:
www.hotdating.nl ... sexdating via sms ..
Maar niet altijd.quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, dat is een ding. Het andere is dat vrouwen na de sex vaak, en dat is wetenschappelijk bewezen, er een ander gevoel aan overhouden. Is een hormonale kwestie.
Het zou voor mij als vrouw iig niet zuiver voelen om dat te doen omdat ik mezelf dan tekort zou doen. Sex is niet een puur lichamelijke zaak.
........voor dat soort fantasieën hebben ze hoeren uitgevonden. Ga lekker window shoppen op de Wallen in Adam ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:34 schreef jaja_hierbenik het volgende:
Ik zit met een vraag. Regelmatig speel ik met de gedachte om eens zomaar sex te hebben (puur voor de lusten) ergens buiten. Gewoon na mijn werk afspreken met iemand uit de regio en dan stevige sex mee hebben. Hoe staan jullie hier tegenover?
Iemand al ervaring mee misschien?
Gewoon meteen duidelijk zijn over dat onderwerp, dan zullen er een paar afhaken, degeen die overblijven weet je dus ook wat je daar aan hebtquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:08 schreef Ravage het volgende:
Inderdaad, hoe vind je in hemelsnaam een sex-relatie? M'n vorige vriendinnetjes gingen gelijk voor de long-term..
Nee, die zeiken weer om iets anders...quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:39 schreef Cochise het volgende:
........voor dat soort fantasieën hebben ze hoeren sexuele dienstverleensters* uitgevonden. Ga lekker window shoppen op de Wallen in Adam ofzo
En die zeiken ook achteraf niet aan je kop dat ze een relatie willen![]()
Haha, die zeiken inderdaad weer om iets anders..............maar goed vrouwen hebben toch altijd wat te zeikenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:33 schreef euh.. het volgende:
[..]
Nee, die zeiken weer om iets anders...
* (met dank aan een poster van de frontpage voor deze geweldige omschrijving!)
Da's allemaal oplichterij. Je kan dan beter op internet of in de kroeg een slet scoren.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:47 schreef type_29 het volgende:
Vertel me maar hoe het was mocht het er ooit van komen, wat ik zeer betwijfel.
Tuurlijk, ik zou ook best een wildvreemd lekker wijf willen neuken net zoals iedere kerel, gebeurt alleen niet zo vaak als ik zou willen, hehe.
Ik zie wel vaak advertenties van 06 lijnen van vrouwen die dit zouden willen, probeer dat eens.
Gratis sexcontact, lol.
same herequote:Op donderdag 10 maart 2005 09:07 schreef Litso het volgende:
Ik wou dat ik meiden kende die dat wilden
Verkapt ik-doe-alsof-ik-geweldig-ben-in-bed-zonder-echte-ervaring- en-hoop-hiermee-te-scorenpost.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:20 schreef Nightwulf het volgende:
1x gedaan en was een helemaal super-fantastisch
-grandioos
-halleluja
-joepie
-mega
-extreem
-wonderlijk
-groots
-erotisch
-verbazingwekkend
lekkere ervaring.
Ben ook de berooerdste niet , dus al er FOK dames zijn die dit ook eens mee willen maken.........![]()
Verkapt..?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Verkapt ik-doe-alsof-ik-geweldig-ben-in-bed-zonder-echte-ervaring- en-hoop-hiermee-te-scorenpost.![]()
Niet iedereen heeft een partner..quote:Op zondag 18 september 2005 13:16 schreef ikke0302 het volgende:
Niks is beter dan sex met je eigen partner. Je kan het ook spannend en afwisselend houden en je weet tenminste wat zij graag heeft en zij weet wat jij graag hebt.
En als je eens een sexdate wil doe dit dan met je vriendin, huur een kamer en zeg dat je daar op haar wacht of laat haar daar wachten mogelijkheden genoeg om lekkere sex te hebben zonder schuldgevoelens te moeten hebben.
quote:Op zondag 18 september 2005 15:12 schreef Mokster het volgende:
Sexafspraak... Helemaal nix mis mee!! Lekker juist!!![]()
Yezzzzzzzzquote:
* Gutteguttegut is een heer en wist dat alquote:Op zondag 18 september 2005 15:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ziet u heren... zo moeilijk is dat niet
Weet ik tochquote:Op zondag 18 september 2005 15:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut is een heer en wist dat al
I know...quote:Op zondag 18 september 2005 15:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Weet ik toch
Dit was voor de overige heren bedoeld...
Nee hoor, de date was geweldig bedoelde ik hiermee, en scoren??? nou ja denk wat je denken wil,maar was niet de opzet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Verkapt ik-doe-alsof-ik-geweldig-ben-in-bed-zonder-echte-ervaring- en-hoop-hiermee-te-scorenpost.![]()
Het draait allebei om borenquote:Op zondag 18 september 2005 15:30 schreef 1040STf het volgende:
T'is net alsof je de tandarts belt.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:12 schreef Ulreazj het volgende:
Sexrelaties zijn moeilijk te vindenMaar als je een hebt, is het genieten
Same here.. Ik zou ook geen meid willen die one night's/sexafspraakjes gehad heeft..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:17 schreef Aurelium het volgende:
Zou niks voor mij zijn. Ik wil iemand wel een beetje kennen voor ik me op mn gemak zou voelen.
Mocht dit geen droom geweest zijn ben je vast te lelijk voor een vaste vriendin?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:30 schreef wilwilwel het volgende:
Ik heb regelmatig een sex afspraak.. gewoon met onbekende vrouwen en toch minimaal 1x in de 2 weken.
- Spreek wat af (liefst op parkeerplaats of een station)
- Kom op tijd
- rij weg als hij/zij lelijk is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |