Ja, maar hij heeft het gedaan op het forum, en daarvoor gelden andere regels...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:12 schreef Shark.Bait het volgende:
En dan dit (robh ban):
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*
Ouwesok, mocht je dit lezen, ik hoop echt je hier binnenkort weer te zien... Je bent een geweldige moderator, en je hebt geweldig veel verstand van camera's! Waar zouden we zijn zonder jouw kennis?quote:Username: Ouwesok (Moderator)
Geslacht: Man
Geboortedatum: 0000-00-00
Laatste bezoek: 8 minuten geleden
Aantal posts: 6698 (gemiddeld 9 per dag)
ach, ze zijn allemaal aan het uitslapen enzoquote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Tis hier nog best wel stil...
Ja, precies!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 02:14 schreef -PatrickO- het volgende:
Ja, maar hij heeft het gedaan op het forum, en daarvoor gelden andere regels...
Wie zegt dattie hier lurkt? Misschien zit ie in Admin bezig zijn situatie te bediscussieren.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 02:23 schreef -PatrickO- het volgende:
Ouwesok lurkt gelukkig nog wel...
[..]
Ouwesok, mocht je dit lezen, ik hoop echt je hier binnenkort weer te zien... Je bent een geweldige moderator, en je hebt geweldig veel verstand van camera's! Waar zouden we zijn zonder jouw kennis?
Ik begrijp je frustraties rondom dit hele gebeuren, maar probeer alsjeblieft de weblog en het forum als twee gescheiden dingen te zien, getuige ook de reactie van Sharky een aantal posts terug... Het is niet goed te praten, maar WIJ in FOT willen je niet kwijt!
Hij is in ieder geval nog niet weg... Zo beterquote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wie zegt dattie hier lurkt? Misschien zit ie in Admin bezig zijn situatie te bediscussieren.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:39 schreef huiz het volgende:
Mogguh
Wat een rel weer, Ouwesok wil van Fok af omdat er ergens een filmpje gepost wordt van een vermoord konijn?
Nou, vaag dan dat Ouwesok daarom weg wil, als je ziet wat voor zooi er verder op Fok verschijntquote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:51 schreef -PatrickO- het volgende:
Maar sec ging het om de dierenmishandeling die niet verwijderd werd...
voor degenen die later ingeschakeld hebbenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:39 schreef huiz het volgende:
Mogguh
Wat een rel weer, Ouwesok wil van Fok af omdat er ergens een filmpje gepost wordt van een vermoord konijn?
Mjah ok, kan ik me wel wat bij voorstellen maar er wordt al jaren de grootste ranzigheid op Fok gezet, daarom lurk ik vrijwel alleen in DIG en FOT, de nog meest fatsoenlijke hoekjes van Fokquote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:04 schreef Ouwesok het volgende:
Als user vind ik het geen prettige gedachte om te posten op een platvorm dat ook mag worden gebruikt om geheel legitiem beelden te plaatsen van vrij ernstige dierenmishandeling, in die hoedanigheid voel ik me hier dus ook niet meer thuis.
quote:
Ik kreeg het idee uit de reacties die Danny gaf, dat hij sommige crewleden liever kwijt is dan rijk is...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:15 schreef Oceanonix het volgende:
Sok ik hoop dat jouw actie in ieder geval de baas eens laat nadenken over het beleid.![]()
Ik vind het erg jammer dat je hier niet meer komt.
Gezien zijn houding lijkt het me een man die staat voor zijn principes... Voor ons betekend dat een groot verlies, maar ik respecteer zijn mening en daadkracht, ook al vind ik het niet leuk...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:03 schreef huiz het volgende:
[..]
Nou, vaag dan dat Ouwesok daarom weg wil, als je ziet wat voor zooi er verder op Fok verschijnt
Ik gok erop dat ie niet weggaat
Kunnen we op een andere manier of plaats nog van je kennis gebruik makenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:04 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Wellicht zijn de Fok!-grenzen niet overschreden, die van mij wel, en dan moet je keuzes maken, of je dat nou leuk vind of nieten ik vind het niet leuk maar 't is niet anders
Dan zeker de crewleden die zijn reet niet likken.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:55 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee uit de reacties die Danny gaf, dat hij sommige crewleden liever kwijt is dan rijk is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |