abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25484864
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 23:12 schreef Shark.Bait het volgende:
En dan dit (robh ban):

Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*
Ja, maar hij heeft het gedaan op het forum, en daarvoor gelden andere regels...
I need a job where my immense ego seems normal.
- Dogbert
pi_25484947
Ouwesok lurkt gelukkig nog wel...
quote:
Username: Ouwesok (Moderator)
Geslacht: Man
Geboortedatum: 0000-00-00
Laatste bezoek: 8 minuten geleden
Aantal posts: 6698 (gemiddeld 9 per dag)
Ouwesok, mocht je dit lezen, ik hoop echt je hier binnenkort weer te zien... Je bent een geweldige moderator, en je hebt geweldig veel verstand van camera's! Waar zouden we zijn zonder jouw kennis?
Ik begrijp je frustraties rondom dit hele gebeuren, maar probeer alsjeblieft de weblog en het forum als twee gescheiden dingen te zien, getuige ook de reactie van Sharky een aantal posts terug... Het is niet goed te praten, maar WIJ in FOT willen je niet kwijt!
- Dogbert
pi_25485600
Moogguuhhh all

drukke nacht achter de rug, dus nauwelijks foktijd gehad.
Begon al lekker gisterenavond, was 3 kwartier later dan normaal op het werk, fikse vertraging op de A6 tussen Emmeloord en Bant tot 2x toe de motor uitgezet wegens complete stilstand. En wat melden ze op de radio? Helemaal niets alleen een berichtje over een ongeluk met een bus (wat dus de oorzaak was) maar verder geen meldingen van de wegafsluiting en/of de file. Als het toch ook niet in de Rampstad is dan is het voor de media niet belangerijk genoeg
En, nee, geen foto's we moesten de snelweg af voordat we binnen fotoafstand waren

Maar goed, het is weekend
ff kort dutje tot een uur of 12 en dan ga ik ff lekker weer naar reservebelgië
  FOK!fotograaf zaterdag 12 maart 2005 @ 09:18:26 #154
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25485887
Nou Bowiefan! dat klinkt idd erg lekker

Goedemorgen allemaal
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25485922
goedemorgen
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  FOK!fotograaf zaterdag 12 maart 2005 @ 09:24:55 #156
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25485927
Goedemorgen DutchErrorist
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25485934
Tis hier nog best wel stil...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  FOK!fotograaf zaterdag 12 maart 2005 @ 09:39:47 #158
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25486019
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 09:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Tis hier nog best wel stil...
ach, ze zijn allemaal aan het uitslapen enzo
komt in de loop van de ochtend vanzelf wel weer op gang
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 12 maart 2005 @ 10:09:43 #159
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25486233
Goeiemorgen

Hier is het code rood, schoonouderbezoek op komst en het huis ziet eruit als of er een combinatie is geweest tussen een bom, tornado en een tsunami.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 12 maart 2005 @ 10:27:37 #160
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25486389
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 02:14 schreef -PatrickO- het volgende:
Ja, maar hij heeft het gedaan op het forum, en daarvoor gelden andere regels...
Ja, precies!!!
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  zaterdag 12 maart 2005 @ 10:28:35 #161
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25486398
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 02:23 schreef -PatrickO- het volgende:
Ouwesok lurkt gelukkig nog wel...
[..]

Ouwesok, mocht je dit lezen, ik hoop echt je hier binnenkort weer te zien... Je bent een geweldige moderator, en je hebt geweldig veel verstand van camera's! Waar zouden we zijn zonder jouw kennis?
Ik begrijp je frustraties rondom dit hele gebeuren, maar probeer alsjeblieft de weblog en het forum als twee gescheiden dingen te zien, getuige ook de reactie van Sharky een aantal posts terug... Het is niet goed te praten, maar WIJ in FOT willen je niet kwijt!
Wie zegt dattie hier lurkt? Misschien zit ie in Admin bezig zijn situatie te bediscussieren.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_25486439
Goedemorgen allemaal!
En Klonk: maak er dan meteen maar een voorjaars-schoonmaak van, heb je die vast gehad!
Bowie:
Ik heb wel eens in de nacht in de file gestaan bij de Coentunnel, ook geen enkel bericht op de radio, maar wel meer dan een uur vertraging, reden: schoonmaak-werkzaamheden. En de Coentunnel is toch echt wel een belangrijk punt in die dagelijkse meldingen!
...niet geschoten is altijd mis...
  zaterdag 12 maart 2005 @ 10:39:26 #163
15985 huiz
Man in Black
pi_25486496
Mogguh

Wat een rel weer, Ouwesok wil van Fok af omdat er ergens een filmpje gepost wordt van een vermoord konijn?
Scope Pure Colombia BV
pi_25486580
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 10:28 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Wie zegt dattie hier lurkt? Misschien zit ie in Admin bezig zijn situatie te bediscussieren.
Hij is in ieder geval nog niet weg... Zo beter
- Dogbert
pi_25486600
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 10:39 schreef huiz het volgende:
Mogguh

Wat een rel weer, Ouwesok wil van Fok af omdat er ergens een filmpje gepost wordt van een vermoord konijn?
het ging om een kat in een kooitje, waar dingen mee gebeurden waarvan je niet wil dat ze met een kat gebeuren...

Maar sec ging het om de dierenmishandeling die niet verwijderd werd...
- Dogbert
  zaterdag 12 maart 2005 @ 11:03:01 #166
15985 huiz
Man in Black
pi_25486725
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 10:51 schreef -PatrickO- het volgende:

Maar sec ging het om de dierenmishandeling die niet verwijderd werd...
Nou, vaag dan dat Ouwesok daarom weg wil, als je ziet wat voor zooi er verder op Fok verschijnt

Ik gok erop dat ie niet weggaat
Scope Pure Colombia BV
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 12 maart 2005 @ 11:04:00 #167
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25486734
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 10:39 schreef huiz het volgende:
Mogguh

voor degenen die later ingeschakeld hebben

Verbrande kat(levend wel te verstaan, gewoon voor de grap, omdat het zo leuk is )

Het gaat me niet om de inhoud van het filmpje, er zijn wel veel ergere dingen op internet te vinden, het filmpje werd tien maanden geleden al op een andere weblog gepost, en werd van een site voor liefhebbers van dit soort ranzigheid verwijderd wegens policy-overschrijdend.

Het gaat me erom dat er een Fok!-label boven die weblog hangt en ik al niet aan mezelf kan uitleggen waarom ik zou meewerken aan een site die dit soort dingen post, en ik dus helemaal niet meer met opgeheven hoofd kan vertellen dat ik 'iets' op Fok! doe, laat staan dat ik deel uitmaak van een crew aan mij oplegt om dit allemaal maar goed te vinden. Dat is dus mijn reden van opstappen uit die crew.

Als user vind ik het geen prettige gedachte om te posten op een platvorm dat ook mag worden gebruikt om geheel legitiem beelden te plaatsen van vrij ernstige dierenmishandeling, in die hoedanigheid voel ik me hier dus ook niet meer thuis.

Wellicht zijn de Fok!-grenzen niet overschreden, die van mij wel, en dan moet je keuzes maken, of je dat nou leuk vind of nieten ik vind het niet leuk maar 't is niet anders
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_25486856
Ik hoef het filmpje niet te zien. Uit de reacties kan ik opmaken dat mijn maag zich er op zijn minst drie keer van in de rondte zou draaien.

Dat het filmpje blijft staan op de weblog gaat mijn pet te boven. Hoezo vrijheid meningsuiting? Het is mishandeling en sinds wanneer is dat legaal?

Sok ik hoop dat jouw actie in ieder geval de baas eens laat nadenken over het beleid.
Ik vind het erg jammer dat je hier niet meer komt.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 11:18:16 #169
15985 huiz
Man in Black
pi_25486907
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 11:04 schreef Ouwesok het volgende:

Als user vind ik het geen prettige gedachte om te posten op een platvorm dat ook mag worden gebruikt om geheel legitiem beelden te plaatsen van vrij ernstige dierenmishandeling, in die hoedanigheid voel ik me hier dus ook niet meer thuis.
Mjah ok, kan ik me wel wat bij voorstellen maar er wordt al jaren de grootste ranzigheid op Fok gezet, daarom lurk ik vrijwel alleen in DIG en FOT, de nog meest fatsoenlijke hoekjes van Fok

Maarre... wat wil je dan? Voor jezelf beginnen met een eigen fotoforum? DPZ?
Scope Pure Colombia BV
pi_25487073
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 11:18 schreef huiz het volgende:
DPZ?

OPZ natuurlijk dan Ouwesoks Photo Zone
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25487123
Mogguh trouwens allemaal
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25487360
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 11:15 schreef Oceanonix het volgende:
Sok ik hoop dat jouw actie in ieder geval de baas eens laat nadenken over het beleid.
Ik vind het erg jammer dat je hier niet meer komt.
Ik kreeg het idee uit de reacties die Danny gaf, dat hij sommige crewleden liever kwijt is dan rijk is...
- Dogbert
pi_25487402
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 11:03 schreef huiz het volgende:

[..]

Nou, vaag dan dat Ouwesok daarom weg wil, als je ziet wat voor zooi er verder op Fok verschijnt

Ik gok erop dat ie niet weggaat
Gezien zijn houding lijkt het me een man die staat voor zijn principes... Voor ons betekend dat een groot verlies, maar ik respecteer zijn mening en daadkracht, ook al vind ik het niet leuk...
- Dogbert
pi_25487418
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 11:04 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Wellicht zijn de Fok!-grenzen niet overschreden, die van mij wel, en dan moet je keuzes maken, of je dat nou leuk vind of nieten ik vind het niet leuk maar 't is niet anders
Kunnen we op een andere manier of plaats nog van je kennis gebruik maken
- Dogbert
pi_25487506
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 11:55 schreef -PatrickO- het volgende:

[..]

Ik kreeg het idee uit de reacties die Danny gaf, dat hij sommige crewleden liever kwijt is dan rijk is...
Dan zeker de crewleden die zijn reet niet likken.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')