Kan ik inkomen :-) Inclusief mezelf ... ik luister slecht naar mods, neem te weinig tijd om goede antwoorden te geven en ben lelijk ...quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:55 schreef static het volgende:
Elke. Lijkt me evident.
hou je nou op te stalken?quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:57 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik haat DePresident
Ik haat Hallo_Mensen
Eh... verder zijn er nog wel een hoop knurften maar niet noemenswaardig
maar je houdt toch nog wle van mij he lekker dierquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:57 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik haat DePresident
Ik haat Hallo_Mensen
Eh... verder zijn er nog wel een hoop knurften maar niet noemenswaardig
Dan worden we in ieder geval erkend op deze zieke planeetquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:59 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Wil je nu dat ik jouw naam noem?
Jij bent de ega van Armanimania he? In dat geval.....quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:59 schreef Neva het volgende:
[..]
maar je houdt toch nog wle van mij he lekker dier![]()
![]()
Dat zegt meer over jouw neus dan over kastaquote:Op donderdag 10 maart 2005 01:02 schreef elcastel het volgende:
Ik haat Kasta, elke keer als ik een leuke vrouw zie op het forum, kaapt ie haar voor mijn neus weg.
Waardeloos.
jips mijn mannetjequote:Op donderdag 10 maart 2005 01:02 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Jij bent de ega van Armanimania he? In dat geval.....
Ja![]()
![]()
Dan zal dat met die haat ook nog wel meevallen dus...quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:02 schreef elcastel het volgende:
Ik haat Kasta, elke keer als ik een leuke vrouw zie op het forum,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |