nee zit geen stuurtje bij, en is veel te duur, een stoel van de sloop halen en een framepje lassen of laten lassen is goedkoper,quote:Op maandag 14 maart 2005 22:18 schreef Mr.G het volgende:
De playseat is echt zoo duur... Maar het lijtk me echt een geweldige ervaring, zit het stuurtje inbegrepen bij de playseat?
Vast niet![]()
Om over correct spellen nog maar te zwijgenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 03:05 schreef A.l.e.x het volgende:
je hebt wel moeite om alles in 1 post te zetten he?
Heb je het gespeeld?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:03 schreef Odin83 het volgende:
Baggerspel. Tenminste, als je zijn voorganger al in je bezit hebt.
-CPU nog steeds even levensloos als altijd.
-Laadtijden
-Geen schademodel
-Geen Ferrari/Lamborghini (neem ik gemakshalve maar weer aan)
-Geen online mode
+ Geupdate graphics [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
![]()
Goeie tip is zorgen dat je meer horsepower krijgt, turbo of na-tuning, computerchip, uitlaat. Het gewicht terug brengen vind ik ook altijd wel goed besteed geldquote:Op maandag 14 maart 2005 22:05 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is een beetje aan te raden om te gaan doen? Heb sinds vandaag zo'n kleine ps2 met Gt4 gekocht, en heb al de b license, maar meer ook niet. Ik heb een Honda Crx gekocht, daar even een wing op gezet, verder wat nieuwe banden enz.
Als ik hem wil spelen, zal ik hem eerst moeten kopen.quote:
Als je bekijkt hoe de reeks geevalueerd is van GT -> GT2 -> GT3 -> GT4 vind ik GT4 eigenlijk een logisch vervolg. Qua handling en auto/track aanbod is dit een gigantische stap vooruit. Maar je hebt hem eigenlijk dus niet gespeeld en toch vind je het een kutspel?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:46 schreef Odin83 het volgende:
[..]
Als ik hem wil spelen, zal ik hem eerst moeten kopen.
De laadtijden weet ik overigensn iet zeker, maar dat las ik in een review van Gamespot.
Maar je kunt zeggen wat je wilt, dit blijft meer een update dan een echte vernieuwing.
Een strijkplank ziet er niet uit, maar werkt wel prima heb ik gehoord!quote:Op zondag 13 maart 2005 02:48 schreef speedfreakssj het volgende:
hebben jullie nu ooke en playseat of niet? desnoods zelf gebouwd?
De feiten spreken voor zich.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:49 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Als je bekijkt hoe de reeks geevalueerd is van GT -> GT2 -> GT3 -> GT4 vind ik GT4 eigenlijk een logisch vervolg. Qua handling en auto/track aanbod is dit een gigantische stap vooruit. Maar je hebt hem eigenlijk dus niet gespeeld en toch vind je het een kutspel?
Het ligt natuurlijk uiteindelijk aan jezelf. Voor mij zijn de veranderingen meer dan genoeg om mij de komende tijd druk bezig te houden. Maar als je niet zoveel om race spellen geeft kan ik me voorstellen dat je dit spel aan je voorbij laat gaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:55 schreef Odin83 het volgende:
[..]
De feiten spreken voor zich.
Het is toch weer 60 euro he..dan mag je best wat meer verwachten.
Met 700 auto's, da's nog geen 9 cent per autoquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:55 schreef Odin83 het volgende:
[..]
De feiten spreken voor zich.
Het is toch weer 60 euro he..dan mag je best wat meer verwachten.
Idd... ipv. die geschrapte online functie hadden ze de moeite beter kunnen steken in een paintshop of wat meer tuning mogelijkheden. De velgen zijn volgens mij precies dezelfde als in GT3...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:21 schreef D3nn15 het volgende:
Weet je wat 1 ding is dat ik betreur... Dat je geen paintshop hebt om je auto over te spuitenOf zoals GT 1 of 2 de mogelijheid je auto in een race uitvoering te krijgen met stickers etc erop...
Wheels of the Day (oid) zijn wel andersquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Idd... ipv. die geschrapte online functie hadden ze de moeite beter kunnen steken in een paintshop of wat meer tuning mogelijkheden. De velgen zijn volgens mij precies dezelfde als in GT3...
Heel, héél groot pluspunt: De Driving Force Pro!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:03 schreef Odin83 het volgende:
Baggerspel. Tenminste, als je zijn voorganger al in je bezit hebt.
-CPU nog steeds even levensloos als altijd.
-Laadtijden
-Geen schademodel
-Geen Ferrari/Lamborghini (neem ik gemakshalve maar weer aan)
-Geen online mode
+ Geupdate graphics
![]()
Nou, met die F1 wagen haal je de credits aardig snel binnen...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:05 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
wat heeft dat met credits te maken![]()
bij die race heb je ook nog is 75% kans dat je de F1 auto niet krijgt.
(en dan heb ik het nog niet over dat je eerst zelf een redelijk dikke auto nodig hebt om te winnen en je een IA license moet hebben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |