edit: Ik ben een dag te vroeg geloof ik
quote:Zender ? tijd ? datum ? e.d.
Op woensdag 14 januari 2004 11:27 schreef Atreidez het volgende:
Vanavond Morgen dus op tv. Ik gok dat veel mensen m al hebben gezienedit: Ik ben een dag te vroeg geloof ik
quote:Stond er al 3 posts boven, om half negen op Net 5.
Op woensdag 14 januari 2004 11:53 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
Zender ? tijd ? datum ? e.d.
quote:Vond Thora Birch idd ook erg goed. Weet niet of je Ghost World hebt gezien, maar das dan een aanrader voor je
Op donderdag 15 januari 2004 18:48 schreef sammielovesgreg het volgende:
Geweldige film dit, Thora Birch is goed
Ik ga zeker kijken (ook al heb ik hem al een paar keer gezien).
quote:Mee eens! Beide zeer goede films
Op donderdag 15 januari 2004 18:51 schreef Atreidez het volgende:[..]
Vond Thora Birch idd ook erg goed. Weet niet of je Ghost World hebt gezien, maar das dan een aanrader voor je
Vanavond ga ik dan ook zeker American Beauty kijken, al is 't maar voor
Spacey
.
quote:Nog niet nee, we hebben hier geen videotheek meer. Is ie ook ergens te koop?? Zou hem graag willen zien...
Op donderdag 15 januari 2004 18:51 schreef Atreidez het volgende:[..]
Vond Thora Birch idd ook erg goed. Weet niet of je Ghost World hebt gezien, maar das dan een aanrader voor je
Op play.com staat Ghost World voor 9 pond.. Dat is 15 euro ofzo?
quote:We vergelijken de film niet, we vergelijken de prestaties van Thora in beide films, en die vind ik in Ghost World nog wel beter dan in American Beauty
Op donderdag 15 januari 2004 21:15 schreef DonStefano het volgende:
Ghostworld is aardig, en heeft ook wel enigzins dezelfde thematiek, maar haalt het bij lange niet niet bij American Beauty...
quote:Regio 2 dvd is bij play.com 7 pond. Heb m laatst ook gekocht en zitten gewoon NL subs bij
Op donderdag 15 januari 2004 22:29 schreef furanku het volgende:
Ik heb E.R. gekeken met de veronderstelling dat de dvd ook wel te krijgen is voor 14,99.. Heb ik dus fout gedacht, want de dvd is bijna overal 23 euro (ik wil er eigenlijks dus nl subs bij)
Nog geen jaar geleden zou ik hebben gezegd, ik download hem wel, de laatste 3 maanden heb ik nu al een aardige dvdcollectie opgebouwd, (wel allemaal toppertjes hoor) en dus wil ik deze ook hebben,
Dit op basis dat ik het eerste uur helemaal geweldig vond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |