Mee eens.. maar hij heeft daarnaast ook laten zien dat hij ook een behoorlijk overzicht heeft, een goede balaanname heeft en ook nog eens vrij technisch is..quote:Op maandag 28 maart 2005 00:37 schreef RijstNatie het volgende:
Onderschatte TOP speler.
Hij is gewoon de Jan Koller van PSV
Zonder hem maakt PSV minder doelpunten uit standaard situaties !!!!!
RVNquote:Op maandag 28 maart 2005 01:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Denk dat een basisplek er niet inzit... Zo ja, als wat dan eigenlijk?
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:08 schreef Tobbes het volgende:
Wat een smerige mof is dat zeg *kots smiley
Hehe... Lijkt me dat de RvN nog wel een stukkie beter is dan dat werkpaard van nu...quote:
Goed tochquote:Op maandag 28 maart 2005 01:11 schreef Yeahinho het volgende:
Van Basten is er nog niet helemaal uit. Hij wil Vennegoor of Hesselink oproepen i.p.v. Robben.
Jantje moet een kans krijgenquote:Op maandag 28 maart 2005 01:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hehe... Lijkt me dat de RvN nog wel een stukkie beter is dan dat werkpaard van nu...
Ja maar niet als linksbuiten, dit slaat natuurlijk nergens op, dan tien keer liever Kuyt en dat terwijl dat een feyenoorder is.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jantje moet een kans krijgen
Triestquote:Op maandag 28 maart 2005 01:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ga terug naar moordenaars topic
Waarom vind iedereen toch dat die middelmatige elleboogstoter zo goed is?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja maar niet als linksbuiten, dit slaat natuurlijk nergens op, dan tien keer liever Kuyt en dat terwijl dat een feyenoorder is.
Jantje zal neem ik aan ook niet linksbuiten staan...quote:Op maandag 28 maart 2005 01:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja maar niet als linksbuiten, dit slaat natuurlijk nergens op, dan tien keer liever Kuyt en dat terwijl dat een feyenoorder is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |