Arme jongen ... "reputaties komen te voet en vertrekken te paard" .quote:Op zaterdag 16 april 2005 08:55 schreef Gierewiet het volgende:
... Ad Melkert ...
Dat is (was) Medy van der Laan.quote:
Bedoel je dat je ze niet herkent?quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:21 schreef Gajus het volgende:
even zo vrolijk is het treurig ...
mijn enige kritiek op deze buitengemeen boeiende plaatjes is het ontbreken van een 'ondertiteling'.
Sommigen denk ik te herkennen, anderen niet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:27 schreef OllieA het volgende:
Bedoel je dat je ze niet herkent?
Thomas Rosenboomquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:37 schreef Gajus het volgende:
[..]
Sommigen denk ik te herkennen, anderen niet.
Die 'publieke werken' mevrouw is in ieder geval niet Melanie Schultz van Haegen. Wie dan wel?
Ayaan. Denk aan de afscheidsscene in Casablanca.quote:Ik vermoed dat Geert Wilders fungeert als standby van Humphrey Bogart. Met in zijn gezelschap die ene parlementariër van Hindoestaanse afkomst (naam niet paraat)
Mohammed B., en nog maar eentje van die rukker:quote:Ik vermoed dat in die varkenskop Willem Vermeend (voormalige staatsecretaris van financiën) is geïntegreerd.
dit had ik toen voor ogen:quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:37 schreef Gajus het volgende:
... Ik vermoed dat in die varkenskop Willem Vermeend (...) is geïntegreerd.
Waarom toch spotten met de sief en dergelijk ongerief? hodie mihi, cras tibiquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:52 schreef OllieA het volgende:
In de herhaling dan maar. Nietzsche in een vergevorderd stadium van syfilis:
In de herhaling omdat lucida het per se verwijderd wilde zien:quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:51 schreef Gajus het volgende:
[..]
Waarom toch spotten met de sief en dergelijk ongerief? hodie mihi, cras tibi![]()
Hoezo in de herhaling? ik zie het voor het eerst.![]()
Overigens, een hele leuke combinatie van die twee portretten .![]()
Om het vervolgens te jatten.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:28 schreef lucida het volgende:
[..]
Klopt. Alleen is het betreffende beeldmateriaal nog steeds niet verwijderd. En bovendien heb ik niets aan haar antwoord als bepaalde users die zich hieraan schuldig maken, niet op hun illigale activiteiten worden aangesproken. Ik verzoek daarom nogmaals conform de Fokpolicy het betreffende beeldmateriaal te verwijderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |