Hilarisch ...quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:39 schreef OllieA het volgende:
De topictitel zegt het al. Als het maar iets met TTK te maken heeft.
Ik begin wel:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier vind je een tutorial voor het combineren van twee portretten:quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
... IK weet wel redelijk hoe photoshop werkt, maar hoe ik dit zou moeten doen...
Dat heb je goed gezien. Maar dit was het allerlaatste werkstukje voor vandaag.quote:
Toevallig? Ook ik was het afgelopen weekend bezig met Pandora (ook van Rossetti, maar dan de versie 1871) en met Salomé (van Caravaggio). Ik vermoed dat die 'toevalligheden' te maken hebben met onze BdT-historie.quote:
Dit is een bekende volgens mijquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:33 schreef OllieA het volgende:
Die donkere zijn lastig, vind je niet?
[afbeelding]
Je refereert aan die clair-obscuur taferelen, neem ik aan. Omdat de schaduwwerking zo dominant aanwezig is, is dat de kritieke succesfactor. Het lastige is twee plaatjes te vinden met dezelfde schaduwwerking. Maar als dat eenmaal gelukt is dan is het om te watertanden.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:33 schreef OllieA het volgende:
Die donkere zijn lastig, vind je niet?
Bij de eerste betreft het een Oriėntaals schilderwerkje, de tweede een mozaļektableau van Khomeiny, bij de derde komt de kop van Har uit een schilderij.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:32 schreef Gajus het volgende:
nochtans ben ik van mening dat - in het kader van TTK - een kunstwerk dient te fungeren als ondergrond
Over het onderscheid tussen ambachtelijk en kunstzinnig zijn eindeloze discussies te voeren.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:14 schreef OllieA het volgende:
... en komt het 'kunstzinnige' geheel voor mijn rekening. ...
Ja, krijgen we die discussie.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:29 schreef Gajus het volgende:
[..]
Over het onderscheid tussen ambachtelijk en kunstzinnig zijn eindeloze discussies te voeren.
Speciaal voor jou!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |