Geen Dell/Compaq....zelfbouw achtig iets. Omgeving Amersfoort op te halen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:13 schreef DiMacho het volgende:
Desktop ¤ 50
Pentium III 500
192 MB geheugen
12 GB HDD
FDD
CD-Rom
NIC
Sound + Video onboard
Kun je wat meer specs/merk geven?? Ik zoek nog een linuxbakje voor iemand!!
En waar af te halen?
(het klinkt als DELL/Compaq?)
Hd en mobo...geen ideequote:Op woensdag 9 maart 2005 14:35 schreef DiMacho het volgende:
Wat voor een moederbord, Hd en Cd-rom (speed?)
Foto misschien van de kast?
Amersfoort klinkt goed!
Je wilt geen foto nemen of kan geen foto nemen? en laten zien?quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:43 schreef wonko het volgende:
[..]
Hd en mobo...geen idee
Cd is 44 speed
Kast is niet de mooiste.
HDD is een IBM 13,5 GBquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:53 schreef DiMacho het volgende:
Je wilt geen foto nemen of kan geen foto nemen? en laten zien?
Je kan niet op de HD/Mobo kijken?
ik wil niet voor niets langskomen
Video is pciquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik ben trouwens ook geinteresseerd in de 8mb video (pci?) van het eerste systeem, en ook in de AWE64 geluidskaart (isa?)
Ik bied 30 euro voor de laptop en die 2 kaarten, inclusief versturen.
Nou, ik vind 30 euro wel een goede prijs.quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:01 schreef wonko het volgende:
[..]
Video is pci
AWE is isa
Samen voor 32,50? Heb je ze overmorgen in huis.
Ook niets tussen de PCIsloten? Een kleine aanwijzing.... Sorry dat ik zo doorzeur, maar een foto zou wel handig zijn. Ik heb geen zin om voor een krot naar Amersfoort te rijden.quote:Op woensdag 9 maart 2005 15:56 schreef wonko het volgende:
[..]
HDD is een IBM 13,5 GB
Mobo kan ik niet zo gauw vinden. Ook niet bij opstarten. Ding ervoor uit elkaar trekken gaat me te ver.
Gevonden http://www.search4hardware.com/2/p_2_304_DFI_PW65-D.htmlquote:Op woensdag 9 maart 2005 16:51 schreef DiMacho het volgende:
[..]
Ook niets tussen de PCIsloten? Een kleine aanwijzing.... Sorry dat ik zo doorzeur, maar een foto zou wel handig zijn. Ik heb geen zin om voor een krot naar Amersfoort te rijden.
Super Thanx!quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:01 schreef wonko het volgende:
[..]
Gevonden http://www.search4hardware.com/2/p_2_304_DFI_PW65-D.html
Is genoteerd...als ik niet op tijd van Dimacho hoor praten we verder over hoe en wat.quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:43 schreef schvvmert het volgende:
Ik bied 60 euro voor:
Pentium III 500
192 MB geheugen
12 GB HDD
FDD
CD-Rom
NIC
Sound + Video onboard
Desktop Compaq 5110 pro workstation
Defecte voeding
1x pentium II 300 Mhz (ruimte voor 2e)
256 MB EDO
4 GB SCSI disk
CD-Rom
Video/Sound/NIC onboard
Hoe laat morgen? Ik heb geen zin om hele dagen te wachten. Laten we afspreken voor 16:00 uur. Ik mail je dit ook.quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:37 schreef DiMacho het volgende:
[..]
Super Thanx!
Ik overleg morgen even.... Dan hoor je het in de middag!!!
Je hebt mailquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:12 schreef DiMacho het volgende:
Wonko, Ik heb je weer gemaild! Als je het goed vind kan ik het vanmiddag ophalen voor 45 euro
Joef god meelquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:20 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Oude meuk, wat is je prijs voor alles in 1 x ? Indien je klaar bent met de verkoop aan bovenstaande users, hoor ik graag van je (als je wilt hoor) of je de rest kwijt wilt en je prijs natuurlijk.
roppie1979 bij hetemail van microsoft
Ding is ¤15 met verzendkostenquote:Op donderdag 10 maart 2005 16:06 schreef JosvG het volgende:
wat moet je hebben voor de laptop incl verzendkosten? ik woon bij Eindhoven in de buurt.
mail me op josvangenugten at gmail dot com
Wat voor geheugen is dit? SIMM of DIMM?quote:Desktop Compaq 5100 pro workstation ¤ 20
Defecte voeding
1x pentium II 300 Mhz (ruimte voor 2e)
256 MB EDO
4 GB SCSI disk
CD-Rom
Video/Sound/NIC onboard
Helaas DIMM is de naam.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:50 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat voor geheugen is dit? SIMM of DIMM?
Als het SIMM is (4 * 64?) is-ie hierbij verkocht voor 20 euro (en kom ik hem vrijdagavond halen).
Kan pas sinds vandaag weer een beetje normaal het forum op. Vandaar de trage reactie.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 07:08 schreef RemcoDelft het volgende:
*kick*
Die gaat net de deur uit.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:36 schreef flappiewappie het volgende:
Acer 710T laptop ¤ 10
Zonder HDD en voedingskabel
wel interesse hier,
alleen momenteel geen geld... als je hem over 2 weken nog hebt gelieve even te mailen, of ik mail jou ff
Dat was inderdaad ook mijn volgende vraag geweest.... forum doet het lekker sinds de "upgrade" inderdaad :Squote:Wat voor voeding zit er in die Compaq?
Gaat ik ff checkenquote:Op woensdag 16 maart 2005 18:28 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ook mijn volgende vraag geweest.... forum doet het lekker sinds de "upgrade" inderdaad :S
Als het een standaard ATX is, heb ik die nog wel liggen, en is het ook met dat DIMM-spul een leuke upgrade. Op naar de dual-CPU
Is gewoon een AT voeding. Net ff gecheckt.quote:Op woensdag 16 maart 2005 18:28 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ook mijn volgende vraag geweest.... forum doet het lekker sinds de "upgrade" inderdaad :S
Als het een standaard ATX is, heb ik die nog wel liggen, en is het ook met dat DIMM-spul een leuke upgrade. Op naar de dual-CPU
Dat is mij bekend maar dit geeft de pc aan bij opstarten.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:04 schreef T42 het volgende:
dit klopt niet: DX2-66 @ 132 Mhz het is een 66mhz of een DX4 133Mhz (werkte namelijk met industrie pc's die nog op 486 draaien (dos)
ICL laptop ¤ 10quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:56 schreef flappiewappie het volgende:
1 van die 2 laptops er nog?
Naast wat ik gegeven heb? Ze houdt niet van droogvoer...of wou je iets anders weten?quote:Op woensdag 6 april 2005 21:37 schreef flappiewappie het volgende:
verdere specs van dat dingetje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |