Bij FF neemtie je bookmarks e.d. mee. (Als je ouwe uninstalled, en nieuwe installed)quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet.
Bij een upgrade dus van alles een backup maken voordat ik de "oude" install verwijder
Heb net de 1.02 er overheen gegooit, en heb maar 1 install staan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Bij FF neemtie je bookmarks e.d. mee. (Als je ouwe uninstalled, en nieuwe installed)
Bij TB neemtie alleen je default mailadres mee.
dwz. je mappen, de ontvangen en verzonden emailadressen & de instellingen.
Dat is wel met een klein bolletje rechtsboven in het hoekje he..quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:37 schreef Juup© het volgende:
Heb net de 1.02 er overheen gegooit, en heb maar 1 install staan.
Nee duurt te lang, heb het gewoon gedownload van de website en toen geinstalleerd (programma noemde het upgraden)quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat is wel met een klein bolletje rechtsboven in het hoekje he..
die updates..
Ik vond eerlijk gezegd de eerste helft redelijk leuk , en nogal voorspelbaar, maar dat werd verrassend afgerond met een onverwacht spannend einde. Al met al een (boven)gemiddelde film, goed genoeg om thuis lekker op de bank te kijken (wat is dus ook had gedaan). Niet de moeite waard om geld aan uit te geven in de bioscoop.quote:
Okay.. een goede beschrijving voor mij.quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:53 schreef kib het volgende:
Al met al een (boven)gemiddelde film, goed genoeg om thuis lekker op de bank te kijken (wat is dus ook had gedaan). Niet de moeite waard om geld aan uit te geven in de bioscoop.
Inderdaad, beetje vaag maar wel lekker temperatuurtjequote:Op donderdag 24 maart 2005 11:57 schreef Blueman het volgende:
Apart weer vandaag.
Niet koud.. niet overdreven zonnig.. maar wel redelijk lekkere temperatuur!
Bij het de-installeren laat hij als het goed is je mail staan. Een bestand met al je mails etc staat dan in een niet verwijderde directory. Je kan @ thunderbird pagina wel even opzoeken wat standaard path is en filenamequote:Op woensdag 23 maart 2005 21:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik had in mijn "software"lijstje 2 keer Firefox staan.
Hoe kan ik nu ruiken dat 1 daarvan mijn mailclient is.
Dus ik heb er 1 laten deinstalleren.
Naja, dat was net de mailclient.
Weg alle passwords, paypal betaal bevestigingen en project-emails van lopende vakken.
Ctrl Z werkt dus niet.
De nieuwe Thunderbird kon alleen de email van het default mailadres vinden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:07 schreef Thermo het volgende:
[..]
Bij het de-installeren laat hij als het goed is je mail staan. Een bestand met al je mails etc staat dan in een niet verwijderde directory. Je kan @ thunderbird pagina wel even opzoeken wat standaard path is en filename
Jeeeeeujquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:25 schreef ArTiC het volgende:
C:\Documents and Settings\%user\Application Data\Thunderbird\Profiles\default\2v9npsop.slt\Mail\Local Folders
De weg terug naar Fok gevonden PGquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:28 schreef Partygurl het volgende:
helllooo
geen dankquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jeeeeeuj![]()
Keb mijn mail terug![]()
Hartstikke bedankt allemaal!!
Dat wil soms ook nog niet werken, je kan het ook nog forceren door in config file te gaan klotenquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:21 schreef blieblie het volgende:
Weet iemand hier welke extension er voor zorgt dat FF links opent in een nieuwe tab ipv. in een nieuwe window?
Gevonden"Tabbrowser Preferences"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |