quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:13 schreef Classic-PC het volgende:
Argggg !!! Heb ik weer hoor zit met iemand op MSN te praten over muziek weet die sukkel nieteens wie de Rolling Stones zijn !!!! Persoon in kwestie is 21. Zwaar gebrek aan opvoeding als je het mij vraagt.![]()
Cultuurbarbaar !!!![]()
![]()
![]()
Sandra en Andres??quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:32 schreef NiteSpeed het volgende:
Rolling Stones, is dat niet bij de Andes?
[afbeelding]!
Is dat niet dat wat nichterige, Duitse ventje met dat stukje metaal onder z'n lip die op orgeltjes enzo staat te rammen en druk staat te doen terwijl er op de achtergrond een ietwat simpel wijsje met een nog simpeler ritme staat te spelen?quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:15 schreef Duiveltja het volgende:
Weet jij dan wel wie Special D is?????
Nee zeker breezercultuurbarbaar![]()
![]()
![]()
Wie?quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:13 schreef Neva het volgende:
mensen die zeggen dat U2 zum kotsen is![]()
dat zijn pas cultuur barbaren
The eleven worst songs of 2004quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:13 schreef Neva het volgende:
u2quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:13 schreef Neva het volgende:
Kutmuziek waar ik wel 150 euro voor krijg voor een concertkaartjequote:Op woensdag 9 maart 2005 02:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
u2![]()
over kutmuziek gesproken zeg...
voor handel hoef je geen fan te zijn. ik zou ook zonder blikken of blozen kaartjes van elke kutband verkopen voor 150 euro.quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kutmuziek waar ik wel 150 euro voor krijg voor een concertkaartje
INDERDAAD! Vriendin van mn zus durfde het te presteren om te vragen wie Elvis Presley was... ik bedoel maar. Ben zelf verslaafd aan de "oude" muziek; jaren 50, 60 en 70. Geweldig! Jammer dat de hedendaagse muziekindustrie zo onbeschrijflijk diep gezonken is...quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:13 schreef Classic-PC het volgende:
Argggg !!! Heb ik weer hoor zit met iemand op MSN te praten over muziek weet die sukkel nieteens wie de Rolling Stones zijn !!!! Persoon in kwestie is 21. Zwaar gebrek aan opvoeding als je het mij vraagt.![]()
Cultuurbarbaar !!!![]()
![]()
![]()
Dat zal ze leren . . .quote:Op woensdag 9 maart 2005 04:51 schreef zwareshag het volgende:
. . . .
Paar weken geleden ben ik met m'n Black Sabbath t-shirt de discotheek binnen gegaan om een statement te maken tegen die, wat je zegt, cultuurbarbaren.
Oh ja? Waarom hoor je dit soort namen perse te kennen?quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:52 schreef Cool_Runner het volgende:
Mja van die mensen word ik ook niet goed. Namen als de Rolling Stones, Stevie Wonder, Queen hoor je gewoon te kennen PUNT
Omdat je anders zo'm domme lul bent?quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oh ja? Waarom hoor je dit soort namen perse te kennen?
Dit zijn weer dingen die ik mensen kan vergeven als ze dat vergeten, wie wil er nou naar 2 Duitse nichten luisteren....quote:Op woensdag 9 maart 2005 07:40 schreef Stiffmaster het volgende:
Modern Talking.......
En als je The Prodigy kent behoor je ook "The KLF" te kennen!quote:Op woensdag 9 maart 2005 04:51 schreef zwareshag het volgende:
Ik kan me soms ook enorm storen aan dat soort mensen. Dat iemand The Beatles niet kan waarderen, das ok, maar als hij ze niet eens kent.
Ik ken een gast uit de kroeg, enorme Tiësto fan, geeft al z'n loon uit aan trance CD's en van die grote trance feesten maar van The Prodigy had hij nog nooit gehoord. Dit is geen grap. Ik bedoel, m'n moeder kent The Prodigy nog, dan zou je van iemand die schijnbaar nogal geinteresseerd is in electronische dansmuziek verwachten dat hij even verder kijkt dan z'n trance neus lang is en een van de meest legendarische dance acts ooit opmerkt.
Zoals ik al zei kan ik er niet tegen als iemand nog niet het minste verstand van muziek heeft. Daarom ga ik ook alleen maar met mensen om die wat van muziek weten, ik lul immers het liefst over muziek.
Paar weken geleden ben ik met m'n Black Sabbath t-shirt de discotheek binnen gegaan om een statement te maken tegen die, wat je zegt, cultuurbarbaren.
Onzin.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:10 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Omdat je anders zo'm domme lul bent?
Kraftwerk is coolquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:13 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
En als je The Prodigy kent behoor je ook "The KLF" te kennen!Of om nog verder terug te gaan: Kraftwerk
![]()
en dan te bedenken dat ik eigenlijk alleen maar naar punk en metal luister
Worstenmuziekquote:
<Hint> Maddox-topic </Hint>quote:
Dan is het toch niet zo een hele grote Tiesto-fan, anders had hij wel geweten dat onze superster-dj Smack my bitch up draaide tijden Tiesto in Concert in Hasseltquote:Op woensdag 9 maart 2005 04:51 schreef zwareshag het volgende:
Ik kan me soms ook enorm storen aan dat soort mensen. Dat iemand The Beatles niet kan waarderen, das ok, maar als hij ze niet eens kent.
Ik ken een gast uit de kroeg, enorme Tiësto fan, geeft al z'n loon uit aan trance CD's en van die grote trance feesten maar van The Prodigy had hij nog nooit gehoord. Dit is geen grap. Ik bedoel, m'n moeder kent The Prodigy nog, dan zou je van iemand die schijnbaar nogal geinteresseerd is in electronische dansmuziek verwachten dat hij even verder kijkt dan z'n trance neus lang is en een van de meest legendarische dance acts ooit opmerkt.
Zoals ik al zei kan ik er niet tegen als iemand nog niet het minste verstand van muziek heeft. Daarom ga ik ook alleen maar met mensen om die wat van muziek weten, ik lul immers het liefst over muziek.
Stoer! en hoe voelde dat, opgelucht?quote:Op woensdag 9 maart 2005 04:51 schreef zwareshag het volgende:
Wat bedoel je precies? Dat hij uberhaupt de bandnaam kent of dat hij de namen van de bandleden uit zijn hoofd weet?quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:13 schreef Classic-PC het volgende:
Cultuurbarbaar !!!![]()
![]()
![]()
The KLFquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:13 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
En als je The Prodigy kent behoor je ook "The KLF" te kennen!Of om nog verder terug te gaan: Kraftwerk
![]()
en dan te bedenken dat ik eigenlijk alleen maar naar punk en metal luister
Hij kent heel de Rolling Stones nietquote:Op woensdag 9 maart 2005 12:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Dat hij uberhaupt de bandnaam kent of dat hij de namen van de bandleden uit zijn hoofd weet?
En iemand die de stones niet kent is een cultuurbarbaar?quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:14 schreef Jorikjet het volgende:
ja maar komop, de rolling stones... iedereen kent hun wel
Ja, eigenlijk wel. En dan niet zozeer om de muziek, dat is natuurlijk altijd een kwestie van smaak, maar omdat ze een symbool zijn van de culturele revolutie in de jaren '60/'70.quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:56 schreef Bolletje_170 het volgende:
[..]
En iemand die de stones niet kent is een cultuurbarbaar?
quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:00 schreef keijz het volgende:
Ja de Rolling StonesEcht goeie muziek al vraag je het mij, vooral de klassiekers als let it be, imagine, en all you need is love
![]()
![]()
Wat je dus eigenlijk zegt is dat de waarde die mensen als Adolf Hitler, Josef Stalin, Mao Zedong hadden voor de voorgaande generatie, namelijk een symbool voor de revolutionaire ontwikkelingen in hun tijd, nu overgenomen is door wat slappe bejaarden die regelmatig in voetbalstadions staan te huppen op ritmische muziek ...quote:Op woensdag 9 maart 2005 15:54 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. En dan niet zozeer om de muziek, dat is natuurlijk altijd een kwestie van smaak, maar omdat ze een symbool zijn van de culturele revolutie in de jaren '60/'70.
Wat _kan_ volgens jou _echt_ niet...?quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:19 schreef Repeat het volgende:
mwah je moet van beiden weten imo
Maar het kan echt niet dat je de stones en beatles enz niet kent hoor...
heb allang een berichtje op de eerste pagina gezetquote:Op woensdag 9 maart 2005 12:14 schreef teknomist het volgende:
Pfoeh, laat dit Erick1985 maar niet lezen.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:33 schreef speedfreakssj het volgende:
Mensen die duitse Fancy zinnetjes gebruiken icm U2...![]()
![]()
De grote leider op het werk weet niet wie The WHo is
U2 = om te kotsenquote:Op woensdag 9 maart 2005 02:13 schreef Neva het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:00 schreef keijz het volgende:
Ja de Rolling StonesEcht goeie muziek al vraag je het mij, vooral de klassiekers als let it be, imagine, en all you need is love
![]()
![]()
Yikes, wat slecht. En ik vond het al slecht dat een klasgenoot van me Underworld en Orbital niet kende...quote:Op woensdag 9 maart 2005 04:51 schreef zwareshag het volgende:
Ik ken een gast uit de kroeg, enorme Tiësto fan, geeft al z'n loon uit aan trance CD's en van die grote trance feesten maar van The Prodigy had hij nog nooit gehoord.
nee, kennisquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |