quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
en dan loop je naar zo'n Zweeds wijffie... "nøken?"
hahaquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
ROFL!quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dus...quote:PrijzenLijst:
Aftrekken: 5 Euro
Vingeren: 5 Euro
Beffe: 7,50 Euro
Pijpe: 7,50 Euro
Baffen: 8 Euro
Neuken: 10 Euro
Anaal: 10 Euro
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:31 schreef grunge-metal het volgende:
Dit is Wendy, zij is 15 jaar, haar bijnaam is geile-mandy. Dus ik denk dat dat al wel genoeg zegt. Er staan 2 naakt foto's van haar op, dus ik denk dat de site door CU2 binnenkort wordt verwijderd.
Ze heeft ook nog heel leuk een prijslijstje opgesteld:
[..]
Dus...
Dit profiel is volgens mij gewoon door een pissig ex-vriendje aangemaaktquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:31 schreef grunge-metal het volgende:
Dit is Wendy, zij is 15 jaar, haar bijnaam is geile-mandy. Dus ik denk dat dat al wel genoeg zegt. Er staan 2 naakt foto's van haar op, dus ik denk dat de site door CU2 binnenkort wordt verwijderd.
Ze heeft ook nog heel leuk een prijslijstje opgesteld:
[..]
Dus...
Best zielig voor het meisje, eigenlijk.. Nu zit haar hele school naar die pagina te kijken.. Dat ex-vriendje glunderen, en zij kan een andere school zoeken.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:34 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Dit profiel is volgens mij gewoon door een pissig ex-vriendje aangemaakt
Pssst.......quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iemand dr al toegevoegd aan zn msn om dr eens uit te horen? mandykuh_1990@hotmail.com
quote:
quote:Regels
Wat niet mag!
- Niet toegestaan om weer het Break Out forum gek te maken. Of andere Fora
- Mensen totaal belachelijk maken
Geen eindeloze slowchat, geen gebash, geen discriminatie, geen generalisatie, geen geouwehoer. Bij overschrijding van 1 van deze regels is de reeks weer gesloten!
Ik heb het profiel proberen te melden bij CU2, via die knop daar bovenaan, maar daarvoor heb je een useracount nodigquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:38 schreef Shagster het volgende:
[..]
Best zielig voor het meisje, eigenlijk.. Nu zit haar hele school naar die pagina te kijken.. Dat ex-vriendje glunderen, en zij kan een andere school zoeken.![]()
Regelsquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2005 16:11 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Wacht!... Wacht.... ik wil mee!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |