Ja, mijn overgroot oma's zijn 99 en 98 gewordenquote:
Maar ga je proberen ouder te worden?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nou mijn overgroot oma's zijn 99 en 98 gewordenhet zit mijn mijn genen
![]()
Als ik hetzelfde oud wordt als hun welquote:
Oma's
Vooral dat laatste heeft diepe indruk op je gemaakt zie ikquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Als ik hetzelfde oud wordt als hun wel
Ze ware stoer, koken deden ze gewoon nog zelf lopen en snoepjes geven
[afbeelding] Oma's [afbeelding]
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:15 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Vooral dat laatste heeft diepe indruk op je gemaakt zie ik![]()
Eeuwenquote:
Dan spring je toch voor een trein als je die leeftijd bereikt hebtquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:20 schreef FuifDuif het volgende:
78.
Jammer, ik had gehoopt op iets van 65 ofzo.
Vroegahquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]tuurlijk!
Owh en de blokkendoos was ook cool!
Hij was op wiltjes!
*zucht* dat waren nogeens tijden.
He, goed ideequote:Op woensdag 18 mei 2005 12:21 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dan spring je toch voor een trein als je die leeftijd bereikt hebt![]()
Volgens deze test zou ik 72 jaar worden, terwijl ik nu 22 ben en fors overgewicht heb (BMI 35), heel veel alcohol drink (gemiddeld ongeveer 10 glazen per dag), erg ongezond eet (veel vet, weinig fruit en groenten, veel zout gebruiken, enz.) en vrijwel geen sport doe. Ik denk dus niet dat ik veel kans maak die leeftijd te halen (of misschien zou ik het wel kunnen, maar dan met allerlei ziektes en dan vraag ik een spuitje). Het is wel zo dat ze in mijn familie gemiddeld behoorlijk oud worden (mijn 3 grootouders die reeds gestorven zijn, zijn respectievelijk bijna 77, 78 en bijna 90 geworden en de laatste die nu nog in leven is, is reeds 88), maar hun levensstijl verschilde dan ook hemelsbreed met die van mij, hoewel ze nu ook weer niet zó gezond leefden. Maar ze waren in ieder geval helemaal niet zo dik.quote:
Nou stoer hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:01 schreef Huukrion het volgende:
Volgens deze test zou ik 72 jaar worden, terwijl ik nu 22 ben en fors overgewicht heb (BMI 35), heel veel alcohol drink (gemiddeld ongeveer 10 glazen per dag), erg ongezond eet (veel vet, weinig fruit en groenten, veel zout gebruiken, enz.) en vrijwel geen sport doe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |