Voor de betere DIG nerd wel te begrijpen, maar ik ben wel blij dat er van elk lullig stukje software tegenwoordig wel een NL versie te vinden is.quote:
ja m'n school is wel aangesloten bij slimmerom, maar ze hebben een contract waarbij het voor studenten niet mogelijk is cd's aan te schaffen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:43 schreef Redah het volgende:
Je school zal toch vast wel bij SurfSpot of SlimmeRom aangesloten zijn? Die hebben voor een gering bedrag Photoshop voor studentjes beschikbaar.
Of je maakt een kopietje op school natuurlijk.
nee toch, aan een trial is niets illegaals (en mailen mag ook)quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:33 schreef sweex het volgende:
Ik heb de trial versie wel op mijn server staan (je kan er ook full version van maken op bepaalde manier) maar is het legaal om die link te geven?
iets zegt me dat dit niet klopt...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:30 schreef garreth82 het volgende:
[..]
nee toch, aan een trial is niets illegaals (en mailen mag ook)![]()
trouwens... software kraken is toegestaan als je het vooor studiedoeleinden gebruikt.
lees de wet er dan nog maar eens op naquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:01 schreef marc1982 het volgende:
[..]
iets zegt me dat dit niet klopt...
office kraken omdat je verslagen moet maken?
dat zal bill goed (moeten) vinden?
geloof er weinig van..
Geef jij ff aan waar het in de wet staat dat je software mag kraken.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:17 schreef garreth82 het volgende:
[..]
lees de wet er dan nog maar eens op na
De Auteurswet is niet van toepassing op het kraken van software.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:34 schreef garreth82 het volgende:
Volgens de Auteurswet van 1912 mag iedereen, zonder voorafgaande toestemming van de auteur "voor eigen oefening, studie of gebruik" zelf een kopie maken
ik kan 't nu ff niet vinden maar ik weet zeker dat ik het ergens gelezen heb.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
De Auteurswet is niet van toepassing op het kraken van software.
Die wet die is inderdaad alleen van toepassing op boeken, muziek en films. Maar niet op software. Daar moet je altijd een licentie voor hebben. Ik heb daarvoor ook dat stukje eens doorgelezen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:57 schreef garreth82 het volgende:
[..]
ik kan 't nu ff niet vinden maar ik weet zeker dat ik het ergens gelezen heb.
boeken = ook source code, maar dus niet op de binairy idd, die zijn niet door auteursrechts beschermd (btje raar, maar komt niet slecht uitquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:41 schreef rainmaker2k het volgende:
[..]
Die wet die is inderdaad alleen van toepassing op boeken, muziek en films. Maar niet op software. Daar moet je altijd een licentie voor hebben. Ik heb daarvoor ook dat stukje eens doorgelezen.
waar kan ik de trial van photoshop 8 CS NL vinden?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 01:30 schreef mrkanarie het volgende:
wat moet je met een trial en wat met Photoshop in het NL?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |