stalker? serialkiller toch?quote:Op zondag 15 mei 2005 15:57 schreef JohnDDD het volgende:
Nog ongeveer 2 maanden tot de Salem Stalker
Juist wel! Ze doet er immers alles aan om het irritantste Days-personage ooit te vermoordenquote:Op zondag 15 mei 2005 14:32 schreef Wup het volgende:
ik ben ook voorstander van Nicole maar dat spoilerlijntje is niet zo Nicole vriendelijk
maar.... we waren al van dat afschuwelijke kind af......quote:Op zondag 15 mei 2005 17:01 schreef OnaNia het volgende:
Juist wel! Ze doet er immers alles aan om het irritantste Days-personage ooit te vermoorden
beetje late reactie maar hier een clipje van Joey als Days-acteurquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Speelt Matt LeBlanc hier niet in? Een dokter ofzo?
is er geen zomerstop?quote:Op zondag 29 mei 2005 13:51 schreef JohnDDD het volgende:
Nog maar een week of zes, dan wordt het écht écht leuk
@Wup: Geweldige screenshots weer...Lucas en Sami zijn zo hot samen! Ooit vorm ik ook nog wel zo'n leuk koppel met iemand hoop ik!
ik zou er ernstig vrede mee hebben als DOOL werd verkocht aan een wat betrouwbaardere zenderquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:43 schreef trueblue het volgende:
RTL wil Yorin compleet omgooien
Ik hoop niet dat dat gevolgen heeft voor DOOL..
ik weet het stiekem ook al dus mij maakt het niet uitquote:Op zondag 5 juni 2005 15:16 schreef JohnDDD het volgende:
Ik kan wel stiekem in een spoilertagje vertellen wie er vermoord worden? Of is dat te verleidelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
Omdat iedereen er zo over klaagde dat al hun favorieten de serie uit werden geschreven. Wel terecht lijkt me.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:21 schreef JohnDDD het volgende:
die verhaallijn is wel belachelijk afgelopen trouwens
Yep, de aanslag op Bo en Hope is het begin van de serial-killer verhaallijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:42 schreef trueblue het volgende:
Nu al?
Ik loop een paar dagen achter met kijken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |