beetje lang niet meer geweest. Met Ela gaat t prima, alweer 4,5 kilo (and gaining!), da's tussen de 180 en 250 gram per week. Ze stevent heel erg hard op de 0-lijn van de groeicurve af. Ook alweer een maatje groter aan (en met een beetje een enthousiaste blik zelfs 62, maar niet die van de H&M, die vallen groter uit). En, hoezee, ik krijg snachts 4,5-6 uur slaap van haar, het lijkt een beetje op wat Anna doet, geloof ik Bix: van 22-4 slapen ongeveer. Fijn is dat, sinds een 4 tal dagen doet ze dat en man o man wat een heerlijkheid die rust.
bij 'hoe gaat t met de mama's meer over waarom ik zo lang niet gepost heb trouwens
Ze lacht sinds deze week (8 weken oud) echt echt echt, ervoor was het een beetje dubieus al kregen mijn tepels weleens glimlachjes geloof ik. Ze blijft de spitting image van haar vader als je babyfoto's vergelijkt en houdt nog steeds niet van koude. Soms maakt ze een geluidje als een eendje (kwaak), maar ze kan ook als een tasmaans duiveltje grinniken (tenminste, we weten eigenlijk niet wat voor geluid tasmaanse duiveltjes maken), en als een misthoorn in mn oor blaten als er n boertje dwars zit. Verder noem ik haar liefkozend weleens vaatdoekje (ik houdt niet van de geur van melk, dus als ze net gespuugd heeft en in mn gezicht ademt moet ik me weleens inhouden). Maar het is wel MIJN vaatdoekje
![]()
en kruimeltje, liefje, kleintje en ook weleens gewoon Ela
verder nog steeds niet ongesteld geworden, en pijnlijke tepels, maar met al die stress van de afgelopen 3 weken maak ik me nog niet super veel zorgen[ Bericht 38% gewijzigd door Jdee op 23-03-2005 13:23:51 (oeps deels moet in ander topic) ]