abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 maart 2005 @ 10:23:28 #76
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25511977
heel erg veel plezier luchbel en jolie!!
pi_25512249
Geniet ervan Waar gaan jullie naar toe?
pi_25512854
Jolie toch, vind je de tulpen zooooo lekker ?

Veel plezier Luchtbel !
  dinsdag 15 maart 2005 @ 09:46:27 #79
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25517828
quote:
Op zondag 13 maart 2005 12:14 schreef Githa het volgende:

Maxim hoe gaat het met het doorslapen ? .....
errug goed zaterdagavond niet in bed te krijgen gevolg ...keimoe met eten, dus in slaap vallen. in bed gelegd om 23.30 en om 03.15 weer paraat om te eten en daarna weer geslapen tot 08.30. niet verkeerd dus
zondagnacht van 00.00 tot 07.30 toen eten en weer samen slapen met mama tot 10.30
en vannacht van 00.00 tot 07.15

heb geen klagen hier

en met Jordy?? zondagnacht en vannacht nog goed gegaan?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 10:04:21 #80
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_25518060
Laat ook maar.

[ Bericht 97% gewijzigd door texelonia op 15-03-2005 17:11:46 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_25518250
jolie tulpen bewaar je maar voor oorlogstijd hoor...!

verder niet bijgelezen, even een korte update van 'Anna Roodbol': we proberen nu wat meer op schema te voeden en dat gaat wel aardig. op verzoek voeden liep wat uit de hand in de zin dat we in een vicieuse cirkel belandden: in de loop van de dag wilde mevrouw steeds vaker, tot ik op 't laatst continu met haar aan de tiet zat (waar dan per keer ook niet meer zoveel in zat). vanaf een uur of 21.00u/21.30u is ze meestal wel onder zeil, en dan slaapt ze lekker tot ± 03.00u, vannacht zelfs 04.00u. maar daarna is het erg lastig om haar in haar eigen bed te laten slapen, ze weigert dat in vele toonaarden... na een heleboel nachten waarin ik haar uiteindelijk toch maar weer bij me nam (ze viel dan alleen maar in slaap aan de borst, en op mijn arm/naast me in bed sliep ze dan wel lekker, maar ik slaap dan heel belabberd) zijn we sinds gisternacht weer wat meer op de strenge toer. na 't voeden meteen terug in bed en dan maar een tijdje laten huilen. gisteren ging dat aardig, hoewel ze toch nog een hele tijd heeft gehuild hoor, maar na ± 45 min. (met wat tussenpozen) viel ze toch in slaap. vannacht hield ze het helaas veel langer vol, en heb ik haar na een uur toch nog maar even wat extra gevoed, waarna ze uiteindelijk wel lekker ging slapen. ik vind 't erg moeilijk en zielig, maar heb 't idee dat we hier toch even door moeten, hopelijk hebben we daar alledrie (vier eigenlijk, want Piet wordt er soms ook wakker van) uiteindelijk voordeel bij.

vanochtend slaapt ze lekker uit. heb zelfs lekker uitgebreid met Piet kunnen badderen en spelen. maar ik ga haar nu maar es wakker maken!
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:06:01 #82
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25518698
Lastig, Bix! Hopelijk gaat Anna snel wat makkelijker zelf slapen. Ik herinner me het nog als de dag van gisteren...
Succes! En ze is een schatje om te zien!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_25519346
Hier weer een update van mijn kant!
Met Little B gaat alles goed. Ze heeft zelfs 2 nachten meer dan 9 uur geslapen ! Ik werd er zelf wakker van. Vorige week heeft ze een periode gehad dat ze 6!!! flessen wou per etmaal, toen maar even Friso extra gehaald (voor hongerige babies), dat hielp wel goed. Maar nu slaapt ze erg goed en heeft ze genoeg aan 4 flessen!! Ik denk dat ik nu maar bij 4 houd en dan iets meer geef, zodat ze genoeg binnen krijgt. Aan de klok ga ik nog niet sleutelen, aangezien de klok straks vooruit gaat. Ik hoop dus dat ze straks van 21.00 tot 06.00 uur gaat slapen. Nu slaapt ze van 19.30/20.00 tot een uur of 04.30/05.00 uur. Maar ja na 2 nachten kan het dus nog veranderen en garandeert niet dat het zo blijft natuurlijk.

Voor de rest krijgt ze behoorlijk praatjes en kan ze heel goed alleen spelen, in de box of in de wipstoel met een babygym. Gisteren begon ze echt te schaterlachen toen ik een spelletje deed... "daar komt een muisje aangeslopen".

Ze wil op het moment echt alles in haar mond stoppen. Als je vingers of hand in de buurt is, dan pakt ze dat en verdwijnt in d´r mond. Zelf probeert ze soms 2 vuistjes tegelijk erin te proppen. En het spuugdoekje houden we ook maar bij de hand, want soms kwijlt ze als een Sint Bernhardshond

Bij het KDV is het ook een stuk beter gegaan. Ze heeft lekker gespeeld en ze laten haar nu ook gewoon doorhuilen als ze gaat slapen.

Ik moet wel zeggen dat deze periode wel erg leuk is, en ik heb me laten vertellen dat het alleen maar leuker wordt Zo leuk dat je nu echt contact met je kindje krijgt

Ow ja, volgende week begin ik met babymassage. Zijn 6 lessen van 2 uur. Iemand ook gedaan of mee bezig??
pi_25519494
Bix, zoals Sugar zegt: ik kan me dat ineens weer heelerg goed herinneren Het valt niet mee maar hier heeft de 'strenge' aanpak geweldig goed geholpen. Het is fijn als ze in hun eigen bedje in slaap kunnen vallen. Succes ermee

Fijn dat het met Benthe zo goed gaat Ik zou ook babymassage gaan doen. Maar nadat ik bij dezelfde organisatie 'babyzwemmen voor pasgeborenen' had gedaan ben ik afgehaakt. Het was mij daar iets te veel 'geitenwollensokkengedoe'. Maar het had me op zich wel erg leuk geleken....
Ben benieuwd hoe jij het ervaart.

Morgen gaan we weer met Morris naar de huisarts. De open plekjes op zijn gezichtje lijken weer op te spelen. Ik dacht net dat ze eindelijk ingedroogd waren. Maar helaas.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_25525538
Bix succes!!! (de aanhouder wint )

Benthe je doet het goed

Morris

Djulian heeft een zalf gekregen voor de uitslag van die plaszakjes. Na dat we gister allerlei truukjes uit geprobeerd hadden kwamen we erachter dat de koude vloer de beste oplossing is om je kindje te laten plassen Huisarts vond de uitslag erg naar. De urine is nog niet helemaal goed, maar zolang Djulian geen koorts heeft niet alarmerend. Als hij koorts krijgt moeten we gelijk bellen, urine inleveren en afwachten wat de arts dan zegt. We gaan heel hard duimen dat hij geen koorts meer krijgt. Alhoewel hij vandaag al wel weer verhoging had.
pi_25525664
Och Djulian, wat vervelend toch weer voor je, dat je maar ziekjes blijft. Hopelijk knap je vanaf nu goed op
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_25528555
Ik ben een tjd niet op Fok geweest, dus heb de situatie rond Danyel niet helemaal gevolgd, maar wat leven jullie nog steeds in onzekerheid zeg, een hele dikke knuffel voor jullie alledrie!

En ik ga nu het dagboek maar verder lezen, zodat ik weer op de hoogte ben, sterkte met alles

Djulian, heel veel beterschap jij, hopelijk ben je snel opgeknapt
  woensdag 16 maart 2005 @ 11:16:22 #88
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25529597
Tex hoe gaat het met het eten van Noah?? en ben je al op het cb geweest? en wat zeiden ze daar?

verder ben ik ook benieuwd hoe het met Jdee en Ela gaat????
  woensdag 16 maart 2005 @ 11:21:44 #89
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25529681
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 09:46 schreef Martineke het volgende:

[..]

errug goed zaterdagavond niet in bed te krijgen gevolg ...keimoe met eten, dus in slaap vallen. in bed gelegd om 23.30 en om 03.15 weer paraat om te eten en daarna weer geslapen tot 08.30. niet verkeerd dus
zondagnacht van 00.00 tot 07.30 toen eten en weer samen slapen met mama tot 10.30
en vannacht van 00.00 tot 07.15

heb geen klagen hier
Lijkt op Noa's slaappatroon...behalve vannacht, toen kwam ze om de twee uur! (gevolg van de regeldag gisteren, hoop dat dat vandaag een beetje over is!)
  † In Memoriam † woensdag 16 maart 2005 @ 11:25:46 #90
81992 Githa
pi_25529720
Jolie je wilde die bloemen gewoon nog een keer aan je mama geven he omdat ze zo lief is
ze zijn ook zo mooooooooooooooooooi ...

Djulian heeeeeeel veel beterschap mannetje het wordt nou onderhand wel tijd dat je beter wordt hoor

Succes Bix tis vreselijk moeilijk Anna zo te laten huilen maar je doet het niet voor niks

ik moet alles nog goed terug lezen,als ik de tijd kan vinden.... weer veel te veel gemist
  woensdag 16 maart 2005 @ 11:29:14 #91
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25529736
Ik zit net Noa-tv te kijken terwijl ze slaapt, wordt ze ineens wakker (ligt nog maar 5 minuten) en gaat rond kijken en lachen naar boven (en ik ben daar echt niet!!) zo schattig......... ze zit ook geluidjes te maken...ze kan zich zo te zien prima vermaken in bed! Ga ik me afvragen of ze toevallig 's nachts ook zit rond te kijken tot ze honger krijgt ...
  woensdag 16 maart 2005 @ 16:39:10 #92
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25531159
Na toch even een tijdje afwezigheid vaag wat bijlezen enzo weer een beetje up-date

Het heugelijk nieuws wat Zoë gaat melden is: Zoë heeft een tandje
kunstgebit weer afbesteld

Ach gossie al die kleintjes een beetje in de lappenmand zielig, beterschap

Hoe is het met alle kleine kotertjes
pi_25531609
Zoë, goed zeg een tandje Gefeliciteerd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_25534312
Zoe wat goed!!! Het duurde ff rottdog, maar dan heb je ook wat. Het tandje van Zoe is vast extra mooi of extra scherp
  donderdag 17 maart 2005 @ 13:29:39 #95
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_25541925
Goed zo Zoë

Hier gaan we door met de estafette verkoudheid/griep doorgeven.
Eerst ik, toen Glenn, toen ik weer en nu Glenn en ik samen

Trouwens, van kruipen wil Glenn helemaal niets weten. Hij is nu 8 maanden en vertikt het om zich op handen en voeten voort te bewegen. Wel trekt hij zich overal aan op en gaat dan 'lopend' naar zijn plaats van bestemming. Hijzelf vindt het onwijs stoer maar ik zit hier telkens met gierende hartkleppen, bang dat-ie valt.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  donderdag 17 maart 2005 @ 13:29:57 #96
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25541933
Zoë! Leuk joh!

Hee, weet iemand of je nu makkelijk ergens aan zwemluiers kunt komen? Ik was bij Kruidvat en vroeg ernaar en zij vertelde dat de leverancier die dingen in de winter niet aanleverde! Debiel, toch?
Misschien hebben jullie tips?
Want ik wil zwemmen! En poep of plas nog weleens in m'n broek tijdens het zwemmen
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 17 maart 2005 @ 13:36:37 #97
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_25542041
Hier staan ze volgens mij nog gewoon in de schappen bij de supermarkt hoor. Lijkt mij dat er in de winter ook nog volop gezwommen wordt, toch? Vreemd van het Kruidvat...
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2005 @ 13:37:51 #98
7074 moussy
kuttekop
pi_25542052
In de supermarkt, hier liggen ze nog vol op
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_25542085
Ik heb nog een pak liggen, is maar 1 luier uit en weet niet of Djulian er nog in kan Als je hier in de buurt komt mag je ze zo op komen halen, woon alleen een beetje ver weg
  donderdag 17 maart 2005 @ 13:44:45 #100
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25542177
Dank.
Ga gewoon wat meer filialen af dan!
Ik vond het dus ook een lul-argument, EW.

Enne, Anitra, thanks! Denk dat het wel goedkomt zo, maar als niet, dan kom ik langs!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')