Hier weer een update van mijn kant!
Met Little B gaat alles goed. Ze heeft zelfs 2 nachten meer dan 9 uur geslapen
![]()
! Ik werd er zelf wakker van. Vorige week heeft ze een periode gehad dat ze 6!!! flessen wou per etmaal, toen maar even Friso extra gehaald (voor hongerige babies), dat hielp wel goed. Maar nu slaapt ze erg goed en heeft ze genoeg aan 4 flessen!! Ik denk dat ik nu maar bij 4 houd en dan iets meer geef, zodat ze genoeg binnen krijgt. Aan de klok ga ik nog niet sleutelen, aangezien de klok straks vooruit gaat. Ik hoop dus dat ze straks van 21.00 tot 06.00 uur gaat slapen. Nu slaapt ze van 19.30/20.00 tot een uur of 04.30/05.00 uur. Maar ja na 2 nachten kan het dus nog veranderen en garandeert niet dat het zo blijft natuurlijk.
Voor de rest krijgt ze behoorlijk praatjes en kan ze heel goed alleen spelen, in de box of in de wipstoel met een babygym. Gisteren begon ze echt te schaterlachen toen ik een spelletje deed... "daar komt een muisje aangeslopen".
Ze wil op het moment echt alles in haar mond stoppen. Als je vingers of hand in de buurt is, dan pakt ze dat en verdwijnt in d´r mond. Zelf probeert ze soms 2 vuistjes tegelijk erin te proppen. En het spuugdoekje houden we ook maar bij de hand, want soms kwijlt ze als een Sint Bernhardshond
![]()
Bij het KDV is het ook een stuk beter gegaan. Ze heeft lekker gespeeld en ze laten haar nu ook gewoon doorhuilen als ze gaat slapen.
Ik moet wel zeggen dat deze periode wel erg leuk is, en ik heb me laten vertellen dat het alleen maar leuker wordt
![]()
Zo leuk dat je nu echt contact met je kindje krijgt
Ow ja, volgende week begin ik met babymassage. Zijn 6 lessen van 2 uur. Iemand ook gedaan of mee bezig??