Ik voel me wel heel bruut over het hoofd gezien zo.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:42 schreef BVO het volgende:
Deze mensen zouden mee kunnen doen. Is een uitgebreide lijst, de mensen die hier nooit komen kunnne geschrapt worden, anders duurt het allemaal eeuwen.
ZOWIEE
Christine
Tania18
Duiveltja
Orginial
_bigmac_
bar_rel
mark_03
Airelle
BVO
timbob
Bupatih
niksan
Svensational
Dada
Tom_Tom-
Dizer
Timmai
babette21
haagse_elfje
Nano
toetatoet
Riann
Zijn er 23, het liefst gaan er dus nog 3 af..
Mogen jullie bepalen, ik ben weg..
.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik voel me wel heel bruut over het hoofd gezien zo.![]()
Bedoel je Pacandor?quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:41 schreef Christine het volgende:
[..]
En daarna even mijn fotoboek lezen
Ik kom niet meer bij.
Schrap mij maar hoorquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:42 schreef BVO het volgende:
Zijn er 23, het liefst gaan er dus nog 3 af..
Mogen jullie bepalen, ik ben weg..
.
Ja maar dat is nu niet origineel meerquote:
Ik kom hier sporadisch, de meeste posts die ik hier maak zijn niet relevant op het onderwerp dat loopt.. word ook amper op gereageerdquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar dat is nu niet origineel meer![]()
Aan de andere kant, mijn populariteit is flink gedaald sinds het laatste tournament, dus om mijn reputatie hoog te houden kan ik er beter wel uitstappen
Moeilijk, moeilijk![]()
mwa lekker boeien tochquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar dat is nu niet origineel meer![]()
Aan de andere kant, mijn populariteit is flink gedaald sinds het laatste tournament, dus om mijn reputatie hoog te houden kan ik er beter wel uitstappen
Moeilijk, moeilijk![]()
vandaar dat je gisteravond tot vet laat op msn zat! om je spaans niet te lerenquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:45 schreef ZOWIEE het volgende:Spaans valt uit
en ik had een toets
weer
en ik had niet geleerd
weer
Eigenlijk niet. Misschien even naar de stad, maar verder zal het niet veel worden.quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
mwa lekker boeien toch
Nog plannen vanavond?
Daar heb je dan ook weer gelijk inquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:32 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik kom hier sporadisch, de meeste posts die ik hier maak zijn niet relevant op het onderwerp dat loopt.. word ook amper op gereageerd
veel lager dan mij zal je niet terechtkomen denkik
zit vast in de naamquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:32 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik kom hier sporadisch, de meeste posts die ik hier maak zijn niet relevant op het onderwerp dat loopt.. word ook amper op gereageerd
veel lager dan mij zal je niet terechtkomen denkik
Ja min of meer hetzelfde verhaal. Na werk ga ik waarschijnlijk ff drinken ofzo..quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Misschien even naar de stad, maar verder zal het niet veel worden.
Jij?
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:48 schreef timbob het volgende:
[..]
vandaar dat je gisteravond tot vet laat op msn zat! om je spaans niet te leren
je kon nog wel zo'n mooie kleurplaat gaan maken!quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jaop een gegeven moment was er nog maar 1 persoon op msn dus toen ging ik maar slapen
Die had ik toch al gezien johquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:06 schreef timbob het volgende:
[..]
je kon nog wel zo'n mooie kleurplaat gaan maken!
Bewerkte (user) foto's deeltje 20 daar![]()
maar dan heb je wel iets te doenquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Die had ik toch al gezien joh
En ik kan niet goed kleuren
half 1 word wel weeres wat inderdaad..quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
In het kader van niet leren bedoel je?
Hehe, het was ook wel bedtijd inmiddels![]()
Huh?quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:43 schreef timbob het volgende:
[..]
half 1 word wel weeres wat inderdaad..
Owquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:50 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, zo laat was het ongeveer toen ik weg ging..
of bleef je daarna nog een paar uur zitten?
Whaha, prachtigquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:06 schreef timbob het volgende:
[..]
je kon nog wel zo'n mooie kleurplaat gaan maken!
Bewerkte (user) foto's deeltje 20 daar![]()
Nog wat beleeft op deze wonderschone donderdagmiddag?quote:
Op je 12e al een ex hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nog wat beleeft op deze wonderschone donderdagmiddag?
Ik wel, me ex wordt beschuldigd van diefstal..![]()
Anyway, ze hebben op de school in de garderobe een camera gehangen omdat er altijd mobiele telefoons verdwijnen. Toen ze de band afspeelden, zagen ze D. Elkenhof in een jas graaien die niet van haar was. Waarschijnlijk wordt ze van school gekickt, want de eigenaresse van die jas haar mobiel is dus nu ook gestolen.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:36 schreef Orginial het volgende:
[..]
Anyway, ze hebben op de school in de gaderobe een camera gehangen omdat er altijd mobiele telefoons verdwijnen. Toen ze de band afspeelden, zagen ze D. Elkenhof in een jas graaien die niet van haar was. Waarschijnlijk wordt ze van school gekickt, want de eigenaresse van die jas haar mobiel is dus nu ook gestolen.![]()
"Bassie, doe nou eens rustig. Ik wil niet meer avontuur, daar hebben we geen geld voor!"quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:39 schreef timbob het volgende:
[..]!
dieven mag niet!
kom adriaan! we gaan die pikkediefen pakken!
He Adriaantje, hebben we wel geld voor een slagroomtaart?quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Bassie, doe nou eens rustig. Ik wil niet meer avontuur, daar hebben we geen geld voor!"![]()
Of één van die andere zeik-uitspraken van Adriaan..![]()
Ik ben Adriaan al.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
He Adriaantje, hebben we wel geld voor een slagroomtaart?
Nee Bassie
Mininimimimimimimimimimimim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |