damn net gemist !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanmiddag samen met Skin bij TMF tussen 16 en 18 uur!
Nee er waren 2 lekkerre wijven met gel, en een geile amerikaan met een slechte coupequote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ook gemist.. was er nog muziek, zang en dans?
Volgens mij gisteravond al.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ennuh.. dat geheime concert is vandaag?
Wordt donderdag uitgezonden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Yepz gisteren 6 nummers gespeeld...ben achteraf blij dat ik gewoon naar Jason Mraz ben gegaan want volgens mij had ik me voor me kop gemeptReaction was echt ernstig. Mensen iedereen weet dat Gavin beter zn muts/pet op kan houden
Hijs vanaaf trouwens bij Jensen, nouja de opnames zijn vandaag over een uur ofzo ik heb geen idee of het ook vanaaf uitgezonden wordt.
Als Jensen in het Engels moet, is hij altijd minder vilein. Ik vind het dan meestal wel aardig. Interview met Shakira was gewoon goed en leuk bij voorbeeld.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:18 schreef Numbie het volgende:
Normaal gezien mag ik jensen niet zo, maar zal vanavond toch ff langszappen![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Hij schijnt nu voor maandag in de planning te staan....
Ik dacht toch echt donderdag. Ik heb m'n informatie uit het Jensen topic hier op FOK: The Daily Jensen 7] Jan geeft weer 15%quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:22 schreef Numbie het volgende:
Volgens de site komen vanavond de finalisten van Idols langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |