Maar die nummers lijken zoveel op elkaar. Het is een beetje teveel hetzelfde.quote:Op maandag 26 december 2005 17:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Een van de beste albums die ik sinds Coldplay - X&Y heb gehoord
Mwa ben ik niet met je eens... Luister hem graagquote:Op maandag 26 december 2005 17:13 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Maar die nummers lijken zoveel op elkaar. Het is een beetje teveel hetzelfde.
Of vind jij van niet?
Ja ik vind het ook mooie nummers alleen iets teveel van hetzelfde.quote:Op maandag 26 december 2005 17:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa ben ik niet met je eens... Luister hem graag
Wat is er dan anders aan?quote:Op maandag 26 december 2005 21:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb je ook Chariot Stripped? dies leuker. Is wel grappig want hij zegt zelfs over zn eigen album dat ie het een btje te opgepoetst vind daarom heeft ie bij de re-release de Stripped versie erbij gedaan.
ik laat deze wel aan de andere mergenquote:Op maandag 26 december 2005 16:52 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik wel.
Een half jaar oud misschien, maar toch.
Gavin DeGraw
Ja ben al sinds gisteren rond een uur of 4 aan het stuiteren!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
![]()
Dinsdag 15 augustus 2006: Gavin DeGraw in Vredenburg
Kaartverkoop start a.s. zaterdag 4 maart om 10.00u. Kaarten verkrijgbaar via ticketservice en op de postkantoren..
Wees er snel bij..
Rob's Mental Coach?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja ben al sinds gisteren rond een uur of 4 aan het stuiteren!
Ho' Down 2006 is in de volle planning.
Kaarten zijn trouwens 27,50. Jaar geleden nog 9 euro betaald en nu whoopa x3.
8 maart is meneer trouwens bij radio538![]()
Even een korte stop in Nederland op weg naar het San Remo Festival in Italia.
Ach, dat geld gaat niet allemaal naar hem. Paradiso is sowieso goedkoop. Voor Kane betaal je daar ook maar de helft dan ergens anders.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja ben al sinds gisteren rond een uur of 4 aan het stuiteren!
Ho' Down 2006 is in de volle planning.
Kaarten zijn trouwens 27,50. Jaar geleden nog 9 euro betaald en nu whoopa x3.
8 maart is meneer trouwens bij radio538![]()
Even een korte stop in Nederland op weg naar het San Remo Festival in Italia.
Ik ga wel een kaartje proberen te bemachtigenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:01 schreef Lief-visje het volgende:
Hij komt eindelijk is naar utrecht lekker dichtbij voor mij !
wie gaan er allemaal naar het concert ?
Ik heb al opdracht gegeven tot het kopen van tickets. Zit in Duitsland van het weekend (typisch).quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:10 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik ga wel een kaartje proberen te bemachtigen
Dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:25 schreef Tobbes het volgende:
Dus het is niet het type dat op de basischool gepest werd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |