Volgens mij was ik dan bij een ander concert. Behalve de arrogante provocaties van Liam was er vrijwel geen interactie met het publiek en de band werkte gewoon geroutineerd de setlist af. Ze stonden goed te spelen, maar enthousiasme of plezier heb ik bij hun niet bespeurd.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:31 schreef Coencordia het volgende:
..en het leek dat ze er behoorlijk zin in hadden.
Klopt. Toen ik de post las dacht ik ook al 'Die intro heb ik toch echt gehoord'. Alleen live klinkt het natuurlijk iets anders.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:37 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
...
De herkenbare intro was gewoon aanwezig en noot voor noot hetzelfde als op de plaat. En natuurlijk zong en speelde Noel het zonder Liam dat doet ie al 10 jaar en op de cd is dat niet anders, tis gewoon een Noel nummer.
Zijn ze daar vanavond?quote:Op donderdag 3 november 2005 10:52 schreef Proper_fucked het volgende:
foto's/filmpjes?
vanavond maar even naar jensen kijken![]()
yep..quote:
Foto 16, met die blauwe trui, op de achtergrond, dat ben ikquote:Op donderdag 3 november 2005 13:44 schreef Franco79 het volgende:
lees een paar keer mensen die op zoek zijn naar foto's, ik heb d'r een paar die wel aardig zijn, geen front-row-pers-kwaliteit, maar wel oké, staan op m'n site krijg binnenkort ook nog filmpjes van een gast die naast ons stond trouwens als het goed is...;
www.franco.tk
ps; gisteravond was GE-WEL-DIG!!!
Tja, ik kwam ook niet voor een lichtshow ofzo!quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:25 schreef Coencordia het volgende:
Vanochtend in de Metro waren ze gematigd positief.
Het kwam neer op:
Ze stonden er bij als een stel zoutzakken maar speelden een goede set.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:46 schreef Elusive het volgende:
Oasis In Nederland (deel 2), 12 februari AHOY
http://s7.invisionfree.com/Dutch_Oasis_Forum/index.php?showtopic=429&st=0
masterplanquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:50 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Die filmpjes he, welk nummer is het 3e nummer?
4e(bell wil ring) is vet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |