Jetske is leuk!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:14 schreef Falco het volgende:
Maar deze is het toppunt van irritant. Ik haat haar gewoon:
[afbeelding]Jetske van den Elsen
.
Het gaat over TV persoonlijkhedenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:44 schreef GrownUp het volgende:
je bent ZELF walgelijk.
Een naam is niet overbodigquote:
Al die postcodeloterij/staatsloterij knuppels/mutsen zijn irritantquote:
WAAAAT Bert Visscher is supercoolquote:Op maandag 7 maart 2005 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
ik word zooo moe van die vent
Maar wel knap eigenwijsquote:Op zaterdag 12 maart 2005 08:13 schreef Pingwingei het volgende:
Johan DerksenDe knuppel die denkt dat ie voetbalverstand heeft en met alle winden meewaait
[afbeelding]
Deze man maakt schaatsen tenminste noch leuk, als je kijkt naar hoe hij op tv is, niet zo donders serieus en saai
in de derde post al!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:03 schreef JanDenSmeerpoets het volgende:
Hoe is het mogelijk dat dit mormel nog niet voorbij is gekomen?
[afbeelding]
HEll Yeahhhhh!! daar ben ik het ZOOO mee Eens en dat IDIOOTE DANSJE DAN OOK ARGH.. daar krijg je echt een sik vanquote:Op vrijdag 11 maart 2005 06:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die kerel is inderdaad heel erg raar en uiterst irritant!
Ik vraag me nou echt af wat die gast privé doet.![]()
ik vind hem geweldig, vooral als hij bladeren op zijn hoofd plaktquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:47 schreef Mailbox het volgende:
[afbeelding]
Deze kerel kan ik ook niet uitstaan dat STEMMETje
Ja oke maar zijn stemmetje IS wel ZOOOO irritantquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:57 schreef onderjas het volgende:
[..]
ik vind hem geweldig, vooral als hij bladeren op zijn hoofd plakt![]()
![]()
No one fucks with Wolkersquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:47 schreef Mailbox het volgende:
[afbeelding]
godverdomme daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Mijn god, wat een irritante kerel.
Hé die heeft op mijn school gezeten, ja?quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:13 schreef Pingwingei het volgende:
Tot mijn verbazing nog niet genoemd:
Tooskut, irritant mokkel
Jan Wolkers is ook cool!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:47 schreef Mailbox het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |