KWALbert !!!!!!!!!!!!11111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 7 maart 2005 17:09 schreef db70 het volgende:
Plaats hier een foto van jou meest irritante tv persoonlijkheid. (evt ook waarom)
Nominatie NR.1
[afbeelding]
Wat een vrezelijke kwal is dat!!!!
Nee mên, Wendy van Dijk is een mooie vrouwquote:Op maandag 7 maart 2005 17:30 schreef Michael_Moore het volgende:
[afbeelding]
iedereen vindt mij aardig en ik was zoooo zielig toen mijn vriendje vreemdging
terwijl ik zwanger was...
smerige tyfushoer
Dan zal ik het wel voor je doenquote:Op maandag 7 maart 2005 22:10 schreef daniman het volgende:
eem aamtal irritante lui zijn al langsgekomen...
toch ontbreken er nog een paar:
Karin Bloemen
Die Idols kwast met zijn platenmaatschappij
Henny![]()
![]()
Huisman
En nee, ik post express geen foto's, ik will mezelf het niet aandoen die kop nog een keer te moeten zien...
Ze was in haar "over de rooie" tijd best appetijtelijk.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee mên, Wendy van Dijk is een mooie vrouw
eej JACK SPIJKERMAN IS RELAX niet fokken met hemquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:10 schreef Tarak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik las 'appetietelijk'quote:Op maandag 7 maart 2005 22:58 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Ze was in haar "over de rooie" tijd best appetijtelijk.
Het grappige was dat ik bij het zien van dit topic gelijk aan Kwalbert Verlinde moest denken. Blijkbaar niet de enige...quote:Op maandag 7 maart 2005 17:09 schreef db70 het volgende:
Plaats hier een foto van jou meest irritante tv persoonlijkheid. (evt ook waarom)
Nominatie NR.1
[afbeelding]
Wat een vrezelijke kwal is dat!!!!
Jack Spijikerman is super irritant met dat grote ego van 'm en dat politieke correcte humorloze gelul in z'n programma. Ook is 'ie vreselijk lelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:11 schreef Mailbox het volgende:
[..]
eej JACK SPIJKERMAN IS RELAX niet fokken met hem![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:21 schreef Mailbox het volgende:
haha lelijk is hij .... Maarjah Hij Is zelf niet Super humoristisch Maar zijn programma is GOED..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |