Om eerlijk te zijn: het lijkt me erg leuk, maar ik zit momenteel thuis met een gebroken pols, een gekneusde heup en allemaal wonden in mijn gezicht, dus denk niet dat ik echt fotogeniek ben. Maar wel bedankt voor het aanbodquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:32 schreef citygirl het volgende:
@ Rio ik denk dat je wel met mij kan meerijden. Ik kom overigens ook langs Veenendaal
Dat zou ideaal zijnquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:32 schreef citygirl het volgende:
@ Rio ik denk dat je wel met mij kan meerijden. Ik kom overigens ook langs Veenendaal
Misschien is het tegen die tijd wel over?quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:46 schreef Rio het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn: het lijkt me erg leuk, maar ik zit momenteel thuis met een gebroken pols, een gekneusde heup en allemaal wonden in mijn gezicht, dus denk niet dat ik echt fotogeniek ben. Maar wel bedankt voor het aanbod![]()
Niet?quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:28 schreef pea4fun het volgende:
@ patrick en flash....er wordt NIET op erwtjes gezeten![]()
Je hebt nog 2 maanden om te genezenquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:46 schreef Rio het volgende:
Om eerlijk te zijn: het lijkt me erg leuk, maar ik zit momenteel thuis met een gebroken pols, een gekneusde heup en allemaal wonden in mijn gezicht, dus denk niet dat ik echt fotogeniek ben. Maar wel bedankt voor het aanbod![]()
Geeft niet hoorquote:
Echt nietquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. In noodgevallen verbergen we pea's camera en mag zij poseren
Leuk! Kom hier Kesselmeet, voorpret & info ff verder babbelen, daar vind je ook de overige info.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:40 schreef ArmaniMania het volgende:
Bij deze meld ik me aan als fotograaf, de datum komt me goed uit
doen wequote:Op woensdag 9 maart 2005 20:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Leuk! Kom hier Kesselmeet, voorpret & info ff verder babbelen, daar vind je ook de overige info.
Is bowiefan alweer een moordcomplot aan het smeden met ouwesok en nonix?quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:30 schreef pea4fun het volgende:
@ flash...Het is eerder een uitdaging die dag om NIET in beeld te komen als wel
Om hoeveel wil je wedden?quote:
Hee...ik weet van niks en kom van nergens....quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is bowiefan alweer een moordcomplot aan het smeden met ouwesok en nonix?
quote:
* PdeHoog stopt een schaar in zijn tasquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niet! Mijn camera blijft om mijn nek![]()
Ik ook niet! Dat maakt de uitdaging wat groterquote:Op woensdag 9 maart 2005 19:46 schreef Sandertje21 het volgende:
Als je denkt een kostuum voor mij te hebben wil ik best komen hoor.
Ik ben alleen niet echt fotogeniek.
vraag me af waarvoor die schaar dient !!!quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog stopt een schaar in zijn tas
Maakt niet uit. Beiden is leukquote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:07 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
vraag me af waarvoor die schaar dient !!!
camerabandje of .. ..
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |