Jij wil nog wel meer...quote:

Echt welquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:35 schreef Skv het volgende:
Koningin zal je No Way makkelijk vangen.
Die dikke teef graaft zich in (net als zeg maar het koninklijk huis in Londen deed tijdens WO II), om daar op hun luie reet de invasie van afstand te bekijken.
Die verstoppen zich in een schuilkelder, en laat een mier of 20 zonder problemen het concentratiekamp in gaan (die gelbakjes).
Zodra de nazistische invloeden van de Fok!-user verdwenen zijn, gaat die teef zich weer volvreten.
En maar verstoppen.
Je hebt ze dus niet zomaar te pakken, bedoel ik

Zei ik.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:28 schreef Polleke83 het volgende:
nou, ik heb al verschillende tegels opgetild en in de grond lopen woelen, maar ik heb nog geen koningin te pakken gekregen

ja ja, ALS ze gaan gravenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:18 schreef Remzz het volgende:
Iemand al weer foto's? Ben wel benieuwd wat er uitgekomen is als die beesten echt aan het graven gaan

quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:28 schreef Roy het volgende:
Ben nu ook een week de trotse bezitter van m'n eigen mieren kolonie, maar alle jezus wat een trage beesten zijn dat. M'n eigen speeksel kan nog sneller een gangenstelsen bouwen :S
Heb die beestjes er 8 dagen geleden in gedaan, en ze hebben nu al wel 2 cm gegragen...
Morgen toch maar even meer beestjes er in doen (zitten er nu 13 in), hopelijk van hetzelfde ras, want de vorige keer dat ik er een nieuwe in deed werd ie vermoord![]()
Zal morgen wel een pic posten

quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:35 schreef Skv het volgende:
Koningin zal je No Way makkelijk vangen.
Die dikke teef graaft zich in (net als zeg maar het koninklijk huis in Londen deed tijdens WO II), om daar op hun luie reet de invasie van afstand te bekijken.
Die verstoppen zich in een schuilkelder, en laat een mier of 20 zonder problemen het concentratiekamp in gaan (die gelbakjes).
Zodra de nazistische invloeden van de Fok!-user verdwenen zijn, gaat die teef zich weer volvreten.
En maar verstoppen.
Je hebt ze dus niet zomaar te pakken, bedoel ik

Is dat bovenste inclusief mieren?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:01 schreef Antje002 het volgende:
Hierbij even een tip voor alle enthousiaste AntWorks gebruikers: ga eens naar www.twr-trading.nl en vraag naar de Duitse mieren! Deze zijn mega groot en graven in twee dagen een compleet tunnelstelsel! Zo hoort dat!

Dat zijn ook Duiters.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:01 schreef Antje002 het volgende:
Hierbij even een tip voor alle enthousiaste AntWorks gebruikers: ga eens naar www.twr-trading.nl en vraag naar de Duitse mieren! Deze zijn mega groot en graven in twee dagen een compleet tunnelstelsel! Zo hoort dat!

quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:58 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat zijn ook Duiters.
Die hebben tenminste verstand van bunkers bouwen en graven op het strand.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |