Ik ookquote:Op maandag 9 mei 2005 21:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zijn er al wat nieuwe foto's van jullie mierarium's?
ik vraag me af of t nou de aanschaf waard is laat maar zeggen.....
Vind je dat echt veelquote:Op maandag 9 mei 2005 21:36 schreef Markster het volgende:
Het lijkt me best geinig, maar 25 euro is niet weinig voor een glaasje bakkie met gel.
Mieren met hip haarquote:Op maandag 9 mei 2005 22:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja dan maar een ouwe vissekom en
[afbeelding]
voor 2,99
Dronken mierenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, tot er een in een lollige bui een bierarium van maakt
Ik zie zovaak mietjes kotsen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dronken mieren
Een miet zien kotsen!
quote:
waar/voor wie zag jij die ad staan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:19 schreef Fratz het volgende:
zie net een advertentie staan: antworks zonder mieren: 24,95. antworks met 15 mieren: 32,95. wat zijn die mieren duur!!!!!!! toch maar even gratis uit de tuin plukken!
Ik zie nu pas die typoquote:
Ik zat echt zo van..wtf is die gast serieusquote:
gewoon ff gegoogled! maar er stond niet bij dat er een koningin bij zat, dus dat zal wel niet!quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:39 schreef Undergod het volgende:
[..]
waar/voor wie zag jij die ad staan?
en zijn dat dan gewoon een zooi mieren of zit er dan ook een koningin bij?
Misschien is het heel duur levend materiaal via de post te versturen?
gewoon voor je huis willekeurig een stoeptegel eruit trekken, voila.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zit te twijfelen om er 1 te kopen.
Lijkt me wel leuk, en je hoeft er voor de rest niet naar om te kijken, dus verwaarlozen kan niet.
Weet iemand hoe je het beste een koningin kan vangen btw?
pics!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:37 schreef Byte_Me het volgende:
bij ons zijn vrijwel alle mieren dood. de laatsten liggen nu te stuiptrekken op hun rug. doen die van jou het nog steeds, redux?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |