Je kreeg er geen mieren bij?quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:56 schreef Markster het volgende:
Heb er in mijn vakantie eentje gekocht (kwam er eentje tegen in een winkel) alleen nu heb ik sindsdien geen mier kunnen vinden, ivm winterslaap ofzo, dus hij staat nog steeds leeg, sinds augustus
Doodgaan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:57 schreef G-Mart het volgende:
Wat zouden die mieren doen als je ze xtc geeft?.
Schiet lekker op danquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:32 schreef Markster het volgende:
Heb hem vanaf augustus, maar heb nog steeds geen mieren
Zat in GAD waarschijnlijk, maar die is dicht. Dus alles van daar is naar DIG gegaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:07 schreef tazmanian het volgende:
maar wat doet dit in DIG?
Mijn antworks is gisteren binnen gekomen, en ik schrok eerst van de groote; het ding is namelijk kleiner dan ik had verwachtquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:16 schreef Markster het volgende:
[..]
kan geen mieren vinden he, winterslaap
Achteraf misschien meer iets voor LIF...quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:14 schreef Markster het volgende:
[..]
Zat in GAD waarschijnlijk, maar die is dicht. Dus alles van daar is naar DIG gegaan
Het is winterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:54 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Mijn antworks is gisteren binnen gekomen, en ik schrok eerst van de groote; het ding is namelijk kleiner dan ik had verwacht
Nou heb ik vanmiddag 1 uur in het bos lopen graven (als ik omstanders maar geen gekke ideeën heb gegeven), maar geen enkele mier te vinden
Heb 1 schoteltje met suikerwater & 1 met honing in mijn tuin geplaatstquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Het is winter
Die dingen verstoppen zich omdat ze anders helemaal naar de tyfus vriezen.
je kan proberen om een pot honing ergens binnen op de grond te zetten ofzo, of een schoteltje met zoete meuk op een warme plek, daar willen ze nog wel eens op af komen..
Gaat vast werkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:10 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Heb 1 schoteltje met suikerwater & 1 met honing in mijn tuin geplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |