ik ga er maar s mee stoppen danquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:39 schreef Dos37 het volgende:
WAt me wel opvalt is dat er weinig wordt gereageert op deze lijstjes
ik bedoelde het niet negatief trouwens maar misschien is het iets te ingewikeld gewordenquote:
Naaah dit zijn wel de lijstjes waar verreweg het meeste werk in zit denk ik. Maar ik moet zeggen, dat puntenklassement dat boeit me niet zo eigenlijk... Minimale dagscores zijn leukquote:
ik houd geen 50+ lijst bij. vanaf 100 pas.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naaah dit zijn wel de lijstjes waar verreweg het meeste werk in zit denk ik. Maar ik moet zeggen, dat puntenklassement dat boeit me niet zo eigenlijk... Minimale dagscores zijn leukweekscores ook
Wat ik ook wel leuk zou vinden om te zien (en waarvan ik weet dat d_h het bijhoudt) is lijstjes van 50+ series, 100+ series, 150+ series, 200+ series etc. Maar die punten, hmm dat zegt me niet zo veel. Is niet tastbaar genoeg of zo denk ik
misschien kun je die punten gewoon 1x per maand doen of zo, samen met de centuryreeksenquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik houd geen 50+ lijst bij. vanaf 100 pas.
ik zal de puntenstanden wel wat minder frequent posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |