SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09

nee dat is helemaal geen slecht idee, doe het maarquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Misschien is het geen slecht idee om voor de Belgen een "spoiler" PE topic te openen ?

Nee, de Nederlandse koppels zijn gewoon kansloos dit jaarquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hahahahahaha, het is echt geweldig vandaag!!!
Zijn de beelden van vt5 trouwens anders? ik heb het idee dat voornamelijk de vlaamse koppels gevolgd worden??

dat is echt helemaal waar...behalve die jeroen en manja de rest zijn echt LOSERS!quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:19 schreef keijz het volgende:
[..]
Nee, de Nederlandse koppels zijn gewoon kansloos dit jaar

Roosje gaat niet mee, ze zei deze week in de krant hier dat ze zijn aanbod naast zich heeft neergelegd en bij Kanakna/VT4 blijft waar ze oa een nieuwe Peking Express gaat maken en een nieuwe productie waarover ze nog niets wilde zeggen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:03 schreef haagse_elfje het volgende:NOOOOOOOOOOOOOOOOO
John zal heel stom zijn als hij er niet voor gaat zorgen dat hij Roosjemee neemt...
wie kan haar nou vervangen...toch zeker niet die heks van een zus van hem brrrr..

]quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:06 schreef alwaysthebest het volgende:
![]()
Roos moet blijven. Zij maakt ER leuker dan het al is.

??? Gaat dan een ander productiehuis ER maken??? Heeft Kanakna dan geen 'rechten' ofzo? Kanakna en VT4 hebben ER groot gemaakt, en nu gaat de VMM ermee lopen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens "slecht nieuws" voor de Roos fans, want John De Mol heeft de rechten van Expeditie Robinson voor vlaanderen verkocht aan de VMM ( maatchappij die oa VTM en Kanaal 2 als zenders heeft) , waardoor het contract met Kanakna (verbonden aan VT4) voor de opnames definitief verbroken is.
Nieuwe makers voor ER , en géén Roos meer dus.

Komt helemaal goedquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:31 schreef yohan.nl het volgende:
Ik kan me altijd prima beheersen bij die spoilersGeen zin m'n lol voor zondag te bederven.
-MK- gaat weer een coole mp3-mix maken?

ik wist wel dat Talpa de rechten van ER van net5 heeft gekocht nu ook dus van de belgen dat houdt ben ik bang in, het einde voor ERquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:25 schreef Frederic het volgende:
[..]
??? Gaat dan een ander productiehuis ER maken??? Heeft Kanakna dan geen 'rechten' ofzo? Kanakna en VT4 hebben ER groot gemaakt, en nu gaat de VMM ermee lopen.

niet van Net 5 maar van de productiemaatschapij heeft hij de rechten gekocht.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:45 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik wist wel dat Talpa de rechten van ER van net5 heeft gekocht nu ook dus van de belgen dat houdt ben ik bang in, het einde voor ER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |