Eh. Kopieer de shortcut naar de map 'opstarten'?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:14 schreef Svensational het volgende:
Zit er ook een optie in Firefox dat ie automatisch opstart, wanneer je de computer aanzet?
Ah, dat werkt. Dankjewel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:27 schreef wdn het volgende:
Eh. Kopieer de shortcut naar de map 'opstarten'?
Heb je misschien een keyconfig extension geinstalleerd?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:18 schreef Bupatih het volgende:
Waarom doet mijn history (Ctrl-H) het niet.
Ik krijg er ook een bij die site.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:08 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik heb pop-ups op blocken staan maar toch krijg ik er aldoor 1 bij deze site:
http://www.drudgereport.com
Wat doe ik dan toch fout?
Dat zou je in je host file van Windows zelf kunnen doen. Meer zeg ik niet wil geen ban. Even googelen doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:08 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik heb pop-ups op blocken staan maar toch krijg ik er aldoor 1 bij deze site:
http://www.drudgereport.com
Wat doe ik dan toch fout?
Geen idee waar ik op moest zoeken, maar ik na dat ik Hitman pro had gedraait heb ik geen popup meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat zou je in je host file van Windows zelf kunnen doen. Meer zeg ik niet wil geen ban. Even googelen doen.
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:56 schreef Vaan_Banaan het volgende:
[..]
Heb je misschien een keyconfig extension geinstalleerd?
Bron:www.webwereld.nlquote:Firefox moet terrein prijsgeven aan Internet Explorer
Woensdag 17 augustus 2005, 08:45 - De rek lijkt er een beetje uit bij Firefox. Het marktaandeel van de alternatieve webbladeraar daalt.
Geen reacties Door Maarten Reijnders
Volgens cijfers van NetApplications is het gebruik van Firefox in juli afgenomen naar 8,07 procent. In juni bedroeg dit percentage nog 8,71 procent. Microsoft profiteert: het marktaandeel van Internet Explorer steeg in dezelfde periode van 86,56 procent naar 87,2 procent. De Mac-browser Safari heeft een marktaandeel van 2,13 procent.
NetApplications baseert de cijfers op het bezoek aan 40.000 sites. Het is de eerste keer dat NetApplications een daling van het marktaandeel van Firefox noteert.
Ook bij Webwereld daalt het aantal gebruikers van Firefox/Mozilla. Van alle bezoekers maakt deze maand 31 procent gebruik van Firefox. Dat is 2 procentpunt minder dan in juni. Internet Explorer mag zich daarentegen weer in een toenemende populariteit verheugen. Het marktaandeel van IE onder de Webwereld-lezers steeg met 2 procentpunt naar 64 procent.
quote:Thank you for your interest in obtaining updates from our site.
To use this site, you must be running Microsoft Internet Explorer 5 or later.
To upgrade to the latest version of the browser, go to the Internet Explorer Downloads website.
Deze? Lijkt me gewoon legaal om die link te posten toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat zou je in je host file van Windows zelf kunnen doen. Meer zeg ik niet wil geen ban. Even googelen doen.
Tools -> Options -> Privacy -> History -> Remember visited pages for the last ... daysquote:
Je eerste linkje is niet klikbaar...quote:
Dat heb ik ook, maar helaas nog geen manier gevonden om dit te voorkomen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:18 schreef Svensational het volgende:
Elke keer als ik m'n profiel aanpas bij FOK!, vraagt ie of hij het wachtwoord moet wijzigen, terwijl het elke keer hetzefde is. Heb al bij Tools -> Options -> Privacy -> Saved Passwords -> View Saved Passwords gekeken, maar daar stond gewoon het goeie wachtwoord.
Er zijn bepaalde scripts die Firefox doorlaat. Niks aan te doen dus.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:13 schreef onderjas het volgende:
Ik krijg bij somige site popups, iemand een idee of ik iets in de config moet veranderen? zo ja wat?
Mozbackup is een best handig programma, maar ik heb er soms ook weleens gegevens mee verloren. Het kan zijn dat dit soort problemen nu in latere versies opgelost zijn, maar toch. Ik raad iedereen aan om ook een backup te maken van je Firefox folder in Documents and Settings.quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:43 schreef keijz het volgende:
een kick voor dit handige programma:
http://www.tweakers.net/meuktracker/10290
Niemand?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:16 schreef ThE_ED het volgende:
Any ideas over hoe dit kan en hoe ik er vanaf kom?
Nope, ik herkén 't trouwens wel, maar ik heb er alleen last van als de verbinding verbroken is en hersteld wordt. Dan moet ik Firefox opnieuw opstarten, maar normaal gesproken heb ik er nooit last van.quote:
Hier doet hij het gewoon.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zeg die Extensions pagina van Firefox is een beetje down, klopt dat? Ik zoek namelijk die torent zoek machine voor in Firefox maar kan hem niet vinden wat de search aldaar geeft een witte pagina
volgens mij kan dat niet...je kan wel van Outlook naar Thunderbird exporterenquote:Op zondag 11 september 2005 10:59 schreef TheRoman het volgende:
Hey mensen!
Weet iemand hoe ik vanuit Thunderbird al mijn mail kan exporteren naar Outlook?
Er zijn wat oplossingen bekend door het eerst naar Eudora te exporteren en daarna naar Outlook Express, maar er moet toch een handigere manier zijn!?
Groet, Roman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |