http://www.macosxhints.com/article.php?story=20050402143519725quote:Op zondag 24 april 2005 13:11 schreef nietzman het volgende:
En oh, heeft iemand een idee hoe ik mijn Thunderbird mail het beste kan migreren naar mail.app?
OK, dan op een andere manier.quote:Op zondag 24 april 2005 14:35 schreef nietzman het volgende:
Ja, dat zei Google ook tegen me. Alleen die mbox bestanden blijven grayed out en mail wil ze dus niet slikken.
Mozilla schijnt een potje van die mbox bestanden te maken en daardoor wil Mail ze niet slikken. Nou is er een python-bestandje om ze op te schonen, maar daar snap ik al helemaal geen jodocus van..
Vreemd... genoeg mensen gebruiken W2k of WXP met SP1. Waarom beperken ze zich tot een veel kleinere marktquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:24 schreef Werewolf het volgende:
Microsofts browser heeft door de constante stroom lekken, spyware en browserkapingen een slechte naam op het gebied van veiligheid gekregen, een imago dat IE7 moet gaan verbeteren. De nieuwe browser zal echter alleen voor Windows XP beschikbaar komen en als voorwaarde stellen dat het tweede servicepack (SP2) is geïnstalleerd.
Ze willen op die manier forceren dat mensen hun OS upgraden naar WXP SP2.quote:Op zondag 24 april 2005 16:29 schreef Heliospan het volgende:
[..]
Vreemd... genoeg mensen gebruiken W2k of WXP met SP1. Waarom beperken ze zich tot een veel kleinere markt
Bovendien hoeven ze dan niets te doen aan oudere security bugs.quote:Op zondag 24 april 2005 16:38 schreef Swolly het volgende:
Ze willen op die manier forceren dat mensen hun OS upgraden naar WXP SP2.
Dat zijn de laatste aanpassingen. Meestal wordt voordat een officiele versie uitgegeven wordt met de nightlies getest of alles wel goed werkt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat zijn nightly builds?
Hmm, dat kan meerdere oorzaken hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:16 schreef Heliospan het volgende:
Google is spontaan uit mijn search-balkje verdwenen. Er staat nu een vergrootglas als icoontje, en als ik iets intyp en op enter druk gebeurt er niks. Hoe krijg ik Google terug?
keep on dreamingquote:Op zondag 24 april 2005 19:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Als er iets is wat ik niet op de computer zet is het wel SP2.
ik blijf gewoon met Firefox surfen, dan heb je ook geen last van dat gezeur
Bedanktquote:Op woensdag 27 april 2005 09:39 schreef Vaan_Banaan het volgende:
[..]
Hmm, dat kan meerdere oorzaken hebben.
Ik denk dat je een map hebt leeggemaakt. Standaard staan de search engines van dat zoekding van FireFox onder Windows in C:\Program Files\Mozilla Firefox\searchplugins\
Mocht je die kwijt zijn, dan is het makkelijkst om het ding weer te installeren even hiero te klikken en dan een leuke te kiezen (makkelijkste is dan Google Nederland)
Oh, een tip om dat hele zoekding te verwijderen als je er een hekel aan hebt (zoals ik dus)
Klik op view -> Toolbars -> Customize en sleep het zoekding naar het customize venster.
Zo hetzelfde met bijvoorbeeld de GO knop enzovoort
Vertel. Wat is er bagger aan?quote:Op zondag 1 mei 2005 16:11 schreef whosvegas het volgende:
Een tijdje terug heb ik Firefox gedownload en geprobeert, wat een bagger programma
IE is gewoon veel beter.
Volgens mij was daar een extension voor, ik zoek even.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:38 schreef Toryu het volgende:
timbastiaansen,
heb je bij start > programmatoegang en instellingen, je mail programma goed dingestelt?
Ik had zelf ook een vraagje:
Als ik een ed2k link aanklik opent hij een nieuw tab met niks er in. is het instellen dat deze wegblijft? Ik gebruik tab browser preferences.
Ik ben er ook niet erg over te spreken. Ik heb die zooi geïnstalleerd (versie 1.0.3.) en op zich werkt de browser goed, maar er is een aantal pagina's dat verticaal maar half wordt weergegeven (dus aan de rechterkant wordt afgekapt).quote:Op zondag 1 mei 2005 16:11 schreef whosvegas het volgende:
Een tijdje terug heb ik Firefox gedownload en geprobeert, wat een bagger programma
IE is gewoon veel beter.
Jump heeft die extensie in zijn FFquote:Op zondag 1 mei 2005 18:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Volgens mij was daar een extension voor, ik zoek even.
Je kunt de webdesigner eens mailen of die van die brakke site een goeie site wilt maken, met goede code en geen code die alleen met IE overweg kan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 03:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet erg over te spreken. Ik heb die zooi geïnstalleerd (versie 1.0.3.) en op zich werkt de browser goed, maar er is een aantal pagina's dat verticaal maar half wordt weergegeven (dus aan de rechterkant wordt afgekapt).
Is hieraan iets te doen? Indien ja: wat?
En daar heb je zelfs een website voor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je kunt de webdesigner eens mailen of die van die brakke site een goeie site wilt maken, met goede code en geen code die alleen met IE overweg kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |