Eh. Kopieer de shortcut naar de map 'opstarten'?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:14 schreef Svensational het volgende:
Zit er ook een optie in Firefox dat ie automatisch opstart, wanneer je de computer aanzet?
Ah, dat werkt. Dankjewel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:27 schreef wdn het volgende:
Eh. Kopieer de shortcut naar de map 'opstarten'?
Heb je misschien een keyconfig extension geinstalleerd?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:18 schreef Bupatih het volgende:
Waarom doet mijn history (Ctrl-H) het niet.
Ik krijg er ook een bij die site.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:08 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik heb pop-ups op blocken staan maar toch krijg ik er aldoor 1 bij deze site:
http://www.drudgereport.com
Wat doe ik dan toch fout?
Dat zou je in je host file van Windows zelf kunnen doen. Meer zeg ik niet wil geen ban. Even googelen doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:08 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik heb pop-ups op blocken staan maar toch krijg ik er aldoor 1 bij deze site:
http://www.drudgereport.com
Wat doe ik dan toch fout?
Geen idee waar ik op moest zoeken, maar ik na dat ik Hitman pro had gedraait heb ik geen popup meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat zou je in je host file van Windows zelf kunnen doen. Meer zeg ik niet wil geen ban. Even googelen doen.
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:56 schreef Vaan_Banaan het volgende:
[..]
Heb je misschien een keyconfig extension geinstalleerd?
Bron:www.webwereld.nlquote:Firefox moet terrein prijsgeven aan Internet Explorer
Woensdag 17 augustus 2005, 08:45 - De rek lijkt er een beetje uit bij Firefox. Het marktaandeel van de alternatieve webbladeraar daalt.
Geen reacties Door Maarten Reijnders
Volgens cijfers van NetApplications is het gebruik van Firefox in juli afgenomen naar 8,07 procent. In juni bedroeg dit percentage nog 8,71 procent. Microsoft profiteert: het marktaandeel van Internet Explorer steeg in dezelfde periode van 86,56 procent naar 87,2 procent. De Mac-browser Safari heeft een marktaandeel van 2,13 procent.
NetApplications baseert de cijfers op het bezoek aan 40.000 sites. Het is de eerste keer dat NetApplications een daling van het marktaandeel van Firefox noteert.
Ook bij Webwereld daalt het aantal gebruikers van Firefox/Mozilla. Van alle bezoekers maakt deze maand 31 procent gebruik van Firefox. Dat is 2 procentpunt minder dan in juni. Internet Explorer mag zich daarentegen weer in een toenemende populariteit verheugen. Het marktaandeel van IE onder de Webwereld-lezers steeg met 2 procentpunt naar 64 procent.
quote:Thank you for your interest in obtaining updates from our site.
To use this site, you must be running Microsoft Internet Explorer 5 or later.
To upgrade to the latest version of the browser, go to the Internet Explorer Downloads website.
Deze? Lijkt me gewoon legaal om die link te posten toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat zou je in je host file van Windows zelf kunnen doen. Meer zeg ik niet wil geen ban. Even googelen doen.
Tools -> Options -> Privacy -> History -> Remember visited pages for the last ... daysquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |