Whoohooo Go kippies!
![]()
Ik wil nog wel even ongegeneerd trots zijn op mijn jongens hoor
![]()
Vooral Casper, die is ZO ontzettend stoer bezig deze week! Gister kroop hij naast mijn vriendin op de bank, lekker met zijn koppie tegen haar aan
![]()
Vandaag kwam mijn schoonmoeder op bezoek (waar hij in het begin heel heftig op reageerde, blaffen en grommen) en toen ik riep: "Oma is er" drentelde hij vrolijk blaffend en kwispelend naar de deur om haar te begroeten
![]()
Ik wist echt niet wat ik zag!
En het kan echt niet op vandaag. We stonden net bij het uitlaten een poos te kleppen met een aantal mensen die ook hun honden aan het uitlaten waren en die muts pakt toch echt van twee wildvreemden een koekje aan. Terwijl hij meestal minstens twee meter verderop gaat staan wachten tot ik klaar ben met praten.
Smekkerd kan tegenwoordig vrij netjes aan de riem lopen. Het sleuren wordt steeds minder en vaak kijkt hij me steeds aan als hij naast me drentelt
![]()
Ook gaat hij vaak uit zichzelf zitten als we staan te wachten om over te steken. Ben ik erg blij mee want voorheen probeerde hij zich uit zijn riem te wurmen om naar de overkant te kunnen rennen
Ben zo trots dat ik zowat ontplof